Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

NIVEA CONDITIONER Σώματος.....η άποψη μου!

Πριν λίγο καιρό η Nivea παρουσίασε ένα καινοτόμο προϊόν...το conditioner σώματος για μέσα στο μπάνιο. Αρχικά, να σας πω πως με ενθουσίασε η ιδέα του αλλά το θεώρησα και περιττό παράλληλα...σαν να πετάω άδικα τα χρήματα μου. Ωστόσο....από περιέργεια και μόνο θέλησα να το δοκιμάσω....

Προτίμησα την μπλε συσκευασία που είναι για ξηρές επιδερμίδες όπως η δική μου και έχει και άσπρη συσκευασία για κανονικές επιδερμίδες. Η τιμή του ήταν στα 5 ευρώ τα 250ml και αναφέρει πως προσφέρει πλούσια θρέψη καθώς περιέχει αμυγδαλέλαιο. Σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης...αφού χρησιμοποιήσεις το αφρόλουτρο σου...απλώνεις το προϊόν πάνω σου(χρειάζεσαι αρκετό για να καλύψεις όλο το σώμα) και το αφήνεις μέχρι να κάνεις και τα υπόλοιπα.....


Το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό (σχεδόν τα 2/3 έχω χρησιμοποιήσει) και έχω να πως πως το θεωρώ ιδανικό προϊόν....ΑΛΛΑ....για το καλοκαίρι. Και αυτό γιατί το καλοκαίρι η επιδερμίδα μας δεν χρειάζεται την τόση ενυδάτωση που θέλει το χειμώνα. Και φυσικά με τη θάλασσα και την ζέστη κάνουμε καθημερινά μπάνιο οπότε είναι μια καλή λύση ώστε να μην απλώνουμε συνέχεια πάνω μας body lotions.

Για το χειμώνα το θεωρώ λίγο περιττό..παρότι δηλαδή κάνει δουλειά...δεν καταφέρνω να αποφύγω και την κρέμα σώματος ώστε να ενυδατώσω πλήρως την επιδερμίδα μου. Αν θα το ξαναγοράσω τώρα...ναι...αλλά το καλοκαίρι.

Αυτά λοιπόν...πείτε μου πως σας φαίνεται η ιδέα ενός conditioner σώματος και την γνώμη σας αν το έχετε χρησιμοποιήσει.

Θα τα ξαναπούμε σύντομα....φιλιααααααα!

Πέλη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου