Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

BACK 2 MAC!!!

Το Back 2 Mac το γνωρίζετε?Οι περισσότερες θα πείτε ναι...αλλά σε περίπτωση που κάποια δεν το γνωρίζει...είπα να σας πω τι είναι και τι επέστρεψα εγώ αυτήν την φορά.


Ελπίζω φυσικά κορίτσια μου να σας βρίσκει όλες καλά το κρύο και ο χειμώνας που πλέον έφτασε!!!Και να έρθουν γρήγορα και τα Χριστούγεννα!!!!

Και πάμε να σας πω για το πρόγραμμα της εταιρίας MAC αν τυχόν δεν το έχετε ξανακούσει. Είναι λοιπόν ένα πρόγραμμα ανταμοιβής...κατά το οποίο αν επιστρέψεις 6 συσκευασίες της εταιρίας(άδειες ή μισογεμάτες δεν τους νοιάζει) ως ανταμοιβή σου δίνανε μέχρι τέλος Οκτωβρίου ΔΩΡΟ ένα κραγιόν από την βασική σειρά της MAC ενώ πλέον μπορείς να διαλέξεις μία σκιά επίσης από την βασική σειρά τους.

Περίμενα καιρό για να τελειώσουν οι συσκευασίες μου και ώρα να σας τις δείξω..



Πρώτο, ήταν το MAC pigment Tan...ένα υπέροχο pigment σε χρυσοροζ απόχρωση. Είχε μείνει λίγο αλλά το άδειασα σε ένα μικρό βαζάκι ώστε να το επιστρέψω!

Επόμενο, το MAC Fix+ το οποίο φρεσκάρει και να σταθεροποιεί το μακιγιάζ, μου άρεσε πολύ η συσκευασία αλλά όχι και τόσο το προϊόν, οπότε δεν νομίζω να το ξαναγοράσω.

Η τρίτη συσκευασία το MAC Brow Gel...που το είχατε δει και στα Empties!!! παλιότερα.Ένα διάφανο gel για τα φρύδια που κάνει την δουλειά του αλλά και πάλι της essence που είναι πολύ φθηνότερο κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά.

Μετά είχα δύο σκιές την Texture και την All that glitters . Την έβγαλα από την συσκευασία και τις έβαλα σε μια παλέτα.

Και η τελευταία συσκευασία είναι MAC Paint Pot Soft Ochre, μια βάση για τις σκιές που μου άρεσε πολύ. Δυστυχώς προς το τέλος ξεράθηκε λίγο...τώρα θέλω να δοκιμάσω και κάποιο με περισσότερο χρώμα.

Πήγα λοιπόν στο κατάστημα και η ανταμοιβή μου ήταν η σκιά Patina....
Μια υπέροχη χρυσή καφέ με πολλά νερά μέσα...χάρηκα πολύ που την πήρα.




Πώς σας φαίνεται το πρόγραμμα της MAC? 

Φιλιά πολλά και θα τα πούμε σύντομα υπόσχομαι!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου