Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Κορεάτικες μάσκες προσώπου(ebay)

Εδώ και λίγο καιρό έχω μπει στον μαγικό κόσμο του ebay και φυσικά με έχει καταστρέψει!!Από τις πρώτες μου λοιπόν αναζητήσεις ήταν οι κορεάτικες μάσκες προσώπου.Σας τις έδειξα όταν τις παρέλαβα και στο facebook και μου ζητήσατε όταν τις χρησιμοποιήσω να σας πω αν αξίζουν.

Αρχικά, να σας αναφέρω τι είναι η κορεάτικες μάσκες προσώπου και τι διαφορές έχουν από τις κλασικές μάσκες.Πρώτη μεγάλη διαφορά είναι πως δεν είναι σε μορφή κρέμας ή gel αλλά είναι ολόκληρο πανάκι(με τρύπες σε μάτια-στόμα-μύτη) εμποτισμένες με τα απαραίτητα συστατικά.Και δεύτερη, όταν την αφαιρέσεις δεν ξεπλένεις το πρόσωπο σου αλλά απλώνεις με μασάζ ότι έχει μείνει και το αφήνεις να απορροφηθεί.
 
Εγώ επέλεξα να πάρω πακετάκι με 8 τέτοιες μάσκες από το ebay από την μάρκα Celio.Χρειάζεται να τις εφαρμόσεις βέβαια για 20-30 λεπτά(αρκετός χρόνος) αλλά δίνεις φοβερή φρεσκάδα και ενυδάτωση.Θετικό αποτελεί και η τιμή τους καθώς κοστίζουν οι 8 μάσκες μόλις 6,56 ευρώ και μάλιστα με δωρεάν μεταφορικά.Εμένα έφτασαν μέσα σε 2 εβδομάδες(σύντομο χρονικό διάστημα αφού έρχονται από Κορέα) και η καθεμία περιέχει διαφορετικά συστατικά. Στο δικό μου υπήρχε με ρόδι, πράσινο τσάι, σαλιγκάρι, αγγούρι, αλόη, φίδι, πλακούντα και τέλος μαργαριτάρι!!
Χρησιμοποιώ μια τέτοια μία φορά την εβδομάδα και έχω σκοπό να παραγγείλω κι άλλες γιατί είναι πολύ καλές και για τα χρήματα τους αλλά και κάνουν δουλειά.(γελάστε άφοβα με την φωτό!!!χιχι)

Link πωλητή: http://www.ebay.com/itm/Korean-Extra-Soothing-Beauty-Facial-Mask-Sheet-Moisture-Face-Mask-Pack-8pcs-/190993402851?pt=US_Skin_Care&hash=item2c78180be3

Πολλά φιλιαααααα...Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου