Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

EMPTIES MARCH!!

Η καλύτερη στιγμή για να πεις την γνώμη σου για ένα προϊόν είναι όταν το έχεις τελειώσει!!!το πιστεύω απόλυτα αυτό...γιατί μόνο τότε μπορείς να παρουσιάσεις  μια πλήρη γνώμη. Γι΄αυτό...χωρίς καθυστέρηση θα σας πω τα empties μου για αυτόν τον μήνα.

1) SEPHORA WATERPROOF EYE MAKEUP REMOVER

Ένα αρκετά συμπαθητικό προϊόν  είναι διφασικό, έχει δηλαδή πάνω το λάδι και κάτω το νερό ...το ανακινείς και με λίγο βαμβάκι καθαρίζει αποτελεσματικά τα μάτια σας. Μου κράτησε για αρκετό χρονικό διάστημα και αφαιρούσε όλες τις μάσκαρα που χρησιμοποιήσα κατά καιρούς. Η τιμούλα του από όσο θυμάμαι ήταν αρκετά καλή. Δεν μου προκάλεσε καμία ευαισθησία παρότι λόγω φακών τα μάτια μου είναι πολύ ευαίσθητα. Σίγουρα θα το αγόραζα ξανά!

2) MAC SELECT FOUNDATION SPF 15

Είναι το πρώτο make up της mac που χρησιμοποιώ και με απογοήτευσε. Δεν ταίριαξε καθόλου πάνω στο δέρμα μου....μου άφηνε μια πολύ κίτρινη όψη..και μετά από λίγες ώρες που προκαλούσε τοπικά ξηροδερμία. Πιστεύω πως πρόκειται για παλιά σειρά γιατί το πήρα από τα Apollonia Politeia με 50% έκπτωση. Ίσως κάποια στιγμή δοκιμάσω καμιά άλλη σειρά τους.

3) MAC SKIN BASE VISAGE PREP AND PRIME

Αυτόν τον μήνα ότι δοκίμασε από ΜAC δεν με άφησε απόλυτα ευχαριστημένη. Μάλλον δοκίμασα λάθος προϊόντα. Αυτό είναι ένα primer για το πρόσωπο...και έχει διάφορα ιριδίζοντα στοιχεία μέσα  ωστόσο για το δικό μου δέρμα δεν έκανε τίποτα.Απλωνόταν πιο ομοιόμορφα το make-up αλλά ούτε ιδιαίτερη σταθερότητα μου χάριζε.ούτε τίποτα. Πλέον πάει στην σακουλίτσα για το πρόγραμμα back to mac και επιστροφή. Δεν θα το ξαναγόραζα σίγουρα!

4) ΚΟΛΟΝΙΑ DOLCE AND CABANA THE ONE

Πολύ ωραία...όμως χειμερινή κολόνια  Μου πήρε αρκετό καιρό να την τελειώσω. Είναι αρκετά πικάντικη νομίζω σαν μυρωδιά και εμένα μου αρέσουν οι πιο λουλουδάτες, ωστόσο την φορούσα ευχάριστα και είχε πάνω μου πολύ καλή διάρκεια.

5) ΜΑΣΚΑΡΑ MAYBELINE COLOSSAL VOLUME EXPRESS


Ενώ είχα διαβάσει πολύ καλά reviews για την συγκεκριμένη μάσκαρα...για τις δικές μου βλεφαρίδες δεν έκανε τα εκπληκτικά πράγματα που περίμενα. Είναι μια χαρά για καθημερινή χρήση...είναι έντονη μαύρη και το βουρτσάκι της είναι καμπυλωτό και αυτό είναι πολύ βοηθητικό. Δεν θα την ξαναγόραζα.....καθώς προτιμώ πιο έντονο αποτέλεσμα.

6) BIODERMA HYDRABIO RICHE KAI HYDRAFASE SERUM

Λίγα θα πω για την κρέμα καθώς τελειώνω πολύ γρήγορα τέτοια μπουκαλάκια. Είναι η μόνιμη ενυδατική κρέμα που φοράω πρωί και βράδυ γιατί είναι η μόνη που μου στρώνει τόσο καλά και δεν μου προκαλεί αλλεργίες. Έχω δυστυχώς αλλεργική δερματίτιδα και το δέρμα μου δεν αντέχει πολλά πολλά !! Και το serum με άφησε αρκετά ικανοποιημένη..για χρήση κάτω από την κρέμα...έχει ρευστή υφή...και απορροφάται πολύ γρήγορα.

Αυτά λοιπόν για αυτόν τον μήνα....τα λέμε σύντομα με καινούρια προϊόντα!!!

Φιλιάααα!!! Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου