Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ!


Ένας ακόμα μήνας πέρασε..και μάλιστα τόσο γρήγορα!Είμαστε ήδη στην μέση του καλοκαιριού...οπότε καλά μας μπανάκια...και σύντομα να έρθει η άδεια για τον καθένα μας!!!Και μπορεί να φτάνουμε στα μέσα του μήνα...αλλά δεν θα μπορούσα να μην σας πω για τα προϊόντα που αγάπησα...λάτρεψα περισσότερο τον μήνα Ιούνιο.


1) Bourjois Healthy mix foundation: Το αγάπησα αρχικά για την μυρωδιά του...μετά για την όμορφη κάλυψη που προσφέρει και τέλος για την καλή του διάρκεια. Περιέχει μέσα εκχυλίσματα από βερίκοκο για λάμψη, πεπόνι για ενυδάτωση, μήλο ως αντιοξειδωτικό και τέλος τζίνζερ για ενέργεια. Το πήρα στην απόχρωση 52 και θεωρώ πως είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι. Προσφέρει αρκετά καλή κάλυψη και ενυδάτωση.


2) REVLON just bitten kissable: Το έχω στην απόχρωση Cherish Devotion και αφήνει ένα όμορφο και απαλό ροζ χρώμα. Ότι πρέπει δηλαδή για καθημερινή χρήση.Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω σε αυτό το υπέροχο balm είναι η μυρωδιά μέντας που έχει και εμένα δεν με τρελαίνει.

3) ΚΙΚΟ ULTRA TECH waterproof mascara: Την αγόρασα σε ένα πρόσφατο ταξίδι μου στην Ιταλία. Παλιά δεν χρησιμοποιούσα αδιάβροχη μάσκαρα, αλλά αυτή με ενθουσίασε. Χαρίζει όγκο και μήκος και έχει διάρκεια ατελείωτες ώρες!Την αγάπησα πραγματικά και ακόμα καλύτερη είναι η τιμή της(γύρω στα 5-6 ευρώ απ' όσο θυμάμαι). Πολύ οικονομική και υπέροχο!Κρίμα που δεν υπάρχει στην Ελλάδα η μάρκα ΚΙΚΟ.

4) MAC cremewash demaquillant moussant: Ένα καθαριστικό προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες, που έστρωσε πολύ καλά σε εμένα. Χρειάζεσαι πολύ μικρή ποσότητα για να καθαρίσεις όλο το πρόσωπο και το ενυδατώνει πολύ. Μου κράτησε αρκετό καιρό και τώρα έχει μείνει ελάχιστο οπότε θα πάει το σωληνάριο για back to mac.

5) H&M blush: Είναι στην απόχρωση Spring flower και δεν έχω βρει πιο όμορφο ρουζ για το καλοκαίρι. Πέρα από την υπέροχη συσκευασία του και την ανάγλυφη επιφάνεια του, λατρεύω το πολύ ζωντανό ροζ-φουξ χρώμα που δίνει στα μάγουλα. Απλά υπέροχο και πολύ οικονομικό(νομίζω 4 ευρώ έκανε).Το έχω συμπεριλάβει και στο rainbow tag εδώ .

6) L'OREAL 04 Rose Mademoiselle : το απόλυτα καλοκαιρινό κραγιόν. Αρκετά έντονο για μένα αλλά παρόλα αυτά η απόχρωση του είναι πολύ κολακευτική. Όταν το φοράω σίγουρα κάποια φίλη μου θα με ρωτήσει ποιο είναι. Ότι πρέπει ακόμα και για πρωί βάζοντας το ταμποναριστά.

7) COLGATE max white one: Να και ένα μη καλλυντικό προϊόν το οποίο όμως αγάπησα.Υπόσχεται πιο λαμπερό και λευκό χαμόγελο σε μία μόνο εβδομάδα και αυτό κάνει κιόλας.

8) COCONUT oil: Για το λάδι καρύδας σίγουρα θα έχετε ακούσει από παντού για τις φοβερές ιδιότητες τους. Εγώ πρόσφατα ανακάλυψα άλλη μία...ως ντεμακιγιάζ ματιών για την αδιάβροχη μάσκαρα. Με μία κίνηση την αφαιρεί όλη και φυσικά τρέφει και βοηθάει και τις βλεφαρίδες.Απλά μοναδικό!

Αυτά λοιπόν από μένα για τον μήνα που πέρασε. Θα επιστρέψω σύντομα και σκέφτομαι να κάνω ένα haul με πράγματα από το ίντερνετ  Περιμένω στα σχόλια σας να μου πείτε τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που πέρασε!

Φιλιαααά,
Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου