Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

INTERNET HAUL(part 1)!!!


Καλησπέρα!!!Πως είστε?Πόσο υπέροχα τα περνάτε τώρα που είναι καλοκαιράκι?Ελπίζω να είστε ακόμα σε καμιά παραλία και να μην επιστρέψτε πίσω στην πόλη όπως εγώ!!!Ωραίες και οι δικές μου διακοπούλες....αλλά φυσικά όπως όλοι μας...ΘΕΛΩ ΚΙΑΛΛΕΣ!!Πρώτη μέρα σήμερα και δύσκολο να προσαρμοστώ ξανά. Κουράγιο λοιπόν!!!

Πριν φύγω έφτασαν (όλες μαζί κιόλας) κάποιες αγορές που έκανα από το ίντερνετ, από 3 διαφορετικά site. Αρχικά, η πρώτη μου αγορά ήταν από τ http://www.feelunique.com/. Είναι η δεύτερη φορά που ψωνίζω από αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Έχει φυσικά δωρεάν μεταφορικά σε όλο τον κόσμο και έφτασαν πολύ γρήγορα τα πραγματάκια μου.



  • Μασκαρα Maybeline Rocket: Την περίμενα πως και πως και δεν με απογοήτευσε καθόλου! Έχω ακούσει τα καλύτερα και συμφωνώ απόλυτα!Την πήρα στην αδιάβροχη εκδοσή της ειδικά τώρα για το καλοκαίρι!!!(8,49 ευρώ)
  • L'oreal true match concealer: Πήρα ένα ακόμα concealer παρότι έχω αρκετά που περιμένουν. Άντεξα όμως και δεν το άνοιξα...αλλά μόλις το δοκιμάσω θα σας ενημερώσω.(8,69 ευρώ)
  • L'oreal super liner eyeliner: Τίμησα δεόντως την l'oreal όπως βλέπεται, αλλά δυστυχώς με αυτό το προϊόν απογοητεύτηκα. Δεν με βολεύει δυστυχώς καθόλου η τόσο λεπτή μύτη που έχει...μάλλον δεν την έχω συνηθίσει. Πολύ μαύρο βέβαια και αυτό καλό είναι!(7,44 ευρώ)
  • Rimmel shimmering maxi bronzer: ότι πρέπει για το καλοκαίρι!Δίνει όμορφη λάμψη αφού φύγουν τα πολύ χοντροκομμένα shimmer που έχει πάνω πάνω.(8,93 ευρώ)

Αυτό είναι το ένα από τα 3 πακετάκι που πήρα!Ακολουθεί φυσικά και part 2 και part 3...πολύ πολύ σύντομα τώρα που επέστρεψα!Περιμένω να μου πείτε τα σχόλια σας για τα παραπάνω προϊόντα και φυσικά....ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ Ή ΘΑ ΠΑΤΕ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ? Εγώ πήγα Ρόδο και ξετρελάθηκα με τις παραλίες αυτού του νησιού!!

Φιλιαααααά πολλά....θα τα πούμε σύντομα!!
Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου