Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Αγαπημένα προϊόντα περιποίησης+καλλυντικά Οκτωβρίου!!!

Αγαπάμε καλλυντικά και όλα τα προϊόντα περιποίησης!Και αφού είναι σήμερα η τελευταία μέρα του Οκτωβρίου(μα πόσο γρήγορα πέρασε και αυτός ο μήνας?!)...είπα να σας πω όλα όσα τίμησα και αγάπησα αυτόν τον μήνα. Προειδοποιώ πως αυτός ο μήνας είχα πολλά προϊόντα για τα χείλη...ναι...έχω πάθει εθισμό..το παραδέχομαι!Πάμε να τα δούμε....

1) L'oreal Ideal Glow


Ένα λαδάκι καθαρισμού που είναι και για πρόσωπο και για μάτια.Το χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και με έχει βολέψει πολύ...γιατί όσο χειμωνιάζει το δέρμα μου αφυδατώνεται και χρειάζεται πολύ ενυδάτωση. Σύντομα θέλω να σας κάνω και review για αυτό το προϊόν. Μου δίνει πάντως την ενυδάτωση 
που χρειάζεται το δέρμα μου!










2) Mac RiRi Woo lipgloss- Essence longlasting lipgloss

Τα έχω λατρέψει και τα δύο....για την απόδοση τους,για τα απίστευτα χρώματα και για το πόσο δεν μου ξεραίνουν τα χείλη. Της Essence είναι στην απόχρωση 10 Pretty Witty, ένα υπέροχο μοβ...και αυτό μου έκανε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση είναι η καλή διάρκεια που έχει για gloss.

Στο προηγούμενο post σας έχω αναφέρει το RiRi Woo lipgloss...οπότε τα λόγια είναι περιττά. Είναι από την σειρά της Rihanna...και είναι τόσο μα τόσο υπέροχο κόκκινο χρώμα.Δεν θα πω παραπάνω....δείτε ένα swatch....



3) AMY'S lipliner and lipstick

Διπλό μολύβι χειλιών από την μία και κραγιόν από την άλλη....με εντυπωσίασε το χρώμα του φυσικά. Ένα θεϊκό σκούρο κόκκινο...στο χρώμα το κόκκινο κρασιού θα το έλεγα...και η αίσθηση που αφήνει στα χείλη είναι βελούδινη. Η τιμή του είναι μόλις στα 2 ευρώ και η διάρκεια του σχετικά καλή(2-3 ώρες)....Τέλειο για βραδινές εμφανίσεις!!!






4) BENEFIT Hoola Bronzer

Ήταν στο κουτάκι της BENEFIT στο "The bronze of champions".Σίγουρα όταν τελειώσει θα το πάρω και σε κανονικό μέγεθος. Είχε υπέροχη απόχρωση που πιστεύω πως κάνει για όλες τις αποχρώσεις επιδερμίδας.Δίνει ένα όμορφο και πολύ απαλό bronze αποτέλεσμα.Θα το χρησιμοποιώ και όλο το χειμώνα σίγουρα!!!







5) Sephora longlasting eyeliner

To eyeliner από Sephora το έχω εδώ και αρκετό καιρό...αλλά δεν το είχα χρησιμοποιήσει πολύ. Έτσι, όταν θέλησα να ξεφύγω λίγο από το κλασικό μαύρο eyeliner θυμήθηκα άμεσα αυτό. Είναι στην απόχρωση fancy violet....πολύ όμορφο μοβ βαθύ χρώμα και αρκετά σταθερό. Δεν είναι πολύ pigmented...το μόνο αρνητικό που μπορώ να του βρω!





Πώς σας φαίνονται? Τα λάτρεψα αυτόν τον μήνα όλα τα παραπάνω...και για το τέλος έχω να σας πω πως σύντομα έρχεται Giveaway!!!Φτάσαμε τους 100followers και ετοιμάζεται super διαγωνισμός σύντομα!!!

Φιλιάαααααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου