Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Review: L'oreal Nude Magique Eau de Teint

Ώρα να σας μιλήσω για ένα foundation που το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό.Το είχα πάρει στην πρώτη παραγγελία που είχα κάνει από τα BOOTS στην Αγγλία καθώς δυστυχώς αυτό το foundation δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα εδώ Ελλάδα.Σας μιλάω για το L'oreal Nude Magique Eau den Teint.Το πρώτο που παρατηρείς είναι πόσο μικρό είναι το μπουκαλάκι(δείτε και στην φωτογραφία σε σύγκριση με το χέρι μου).Και επίσης, εντύπωση κάνει το πόσο υγρό είναι..σαν νερό...αλλά με το χρώμα του foundation.
Ωστόσο, θέλει ελάχιστη ποσότητα καθώς με μία στρώση έχει μέτρια κάλυψη και με δύο έχεις full κάλυψη.Η δικιά μου απόχρωση είναι η 150 Nude Beigeπου είναι ότι πρέπει για τώρα το καλοκαίρι.Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο από όλα είναι το τελείωμα του...καθώς είναι απόλυτα πουδρένιο. Μου θυμίζει το τελείωμα του Double Wear από Estee Lauder.Για μένα που έχω μικτή επιδερμίδα, η πούδρα δεν ήταν απαραίτητα καν..και από διάρκεια ήταν καταπληκτικό.Έτυχε να το φορέσω και 10 ώρες με primer και δεν πήγε πουθενά.
Το μόνο που με δυσκόλεψε είναι να βρω το κατάλληλο πινέλο για να το εφαρμόζω λόγω του ότι είναι τόσο ρευστό.Μετά από δοκιμή με διάφορα πινέλα και beauty blenders κατέληξα πως το καλύτερο για την εφαρμογή του είναι το stiπpling brush από Real Techniques.Το βάζω πρώτα ταμποναριστά και μετά κάνω κυκλικές κινήσεις.

Περιέχει 20ml μέσα και έχει και spf 18. Η τιμή του είναι στα 11 ευρώ και αφού δεν υπάρχει Ελλάδα μπορείτε να το πάρετε από feelunique, αλλά και από BOOTS.

Περιμένω τα σχόλια σας πως σας φαίνεται!!!Φιλιαααα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου