Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

KIEHL'S Midnight Recovery Concentrate Review

Αχ καιρό έχω να σας μιλήσω από εδώ, κάνω αναρτήσεις πλέον πιο σπάνια εδώ στο blog αλλά είναι η πρώτη μου αγάπη και δεν έχω σκοπό να το σταματήσω για κανέναν λόγο.

Πάμε τώρα να σας μιλήσω για ένα skincare προϊόν που δοκιμάζω εντατικά τον τελευταίο μήνα.Σας λέω για το Midnight Recovery Concentrate από KIEHL'S.Να σας πω πως τα προϊόντα περιποίησης θέλω να τα δοκιμάζω συστηματικά ώστε να βλέπω αν μου ταιριάζουν και αν έχουν αποτέλεσμα.Έτσι, αυτόν το προϊόν το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ τον τελευταίο μήνα.
Πάμε να δούμε αρχικά τι είναι...πρόκειται λοιπόν για έναν επανορθωτικό ορό νύχτας, περιέχει μέσα διάφορα εκχυλίσματα ελαίων(πάρα πολλά...δείτε και στην φωτογραφία τα συστατικά του).Υπόσχεται πως μέχρι το πρωί θα έχει επανορθώσει την φθορά της επιδερμίδας.Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις είτε σκέτο είτε σε συνδυασμό με την ενυδατική σου.Σύμφωνα με τις οδηγίες χρειάζεται 2-3 σταγόνες κάθε φορά και το απλώνεις στο πρόσωπο, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών.Δεν περιέχει parabens, άρωμα και mineral oil.
Περιέχει 30ml και η τιμή του είναι αρκετά ακριβή στα 40 ευρώ. Μετά από ένα μήνα λοιπόν που το δοκιμάζω θα σας πω αρχικά πως όντως θέλει λίγη ποσότητα(3-4 σταγόνες για όλο το πρόσωπο).Σημαντικό θετικό του είναι πως απορροφάται πολύ πολύ γρήγορα και πως αφήνει ωραία ενυδατωμένο το πρόσωπο.Και φυσικά η συσκευασία του είναι εξαιρετική, είναι γυάλινη και έχει υπέροχο σταγονόμετρο.
Αλλά(ναι..υπάρχει αλλά...)..αλλά μέχρι εκεί!Μετά από τόσο καιρό χρήσης δεν έχω δει κάποια φανταστική επανόρθωση στην επιδερμίδα μου.Ούτε κηλίδες να μειώνονται, ούτε κάποια σημαδάκια να φεύγουν.Ακόμα ένα αρνητικό για μένα είναι και η έντονη μυρωδιά βοτάνων που έχει αλλά ευτυχώς φεύγει γρήγορα.
Έχω δοκιμάσει και άλλα προϊόντα από KIELH'S για τα οποία σας έχω μιλήσει με τα καλύτερα λόγια..όπως η αγαπημένη μου κρέμα ματιών με avocado.Συμπερασματικά, αν με ρωτάτε αν θα το ξαναγοράσω σας λέω όχι...γιατί τα αποτελέσματα του δεν είναι τόσο θεαματικά. Υπέροχα υποκατάστατα θεωρώ όπως είναι είτε το αμυγδαλέλαιο είτε το bio-oil.

Πείτε μου την γνώμη σας αν το έχετε δοκιμάσει ή τι πιστεύετε για αυτό!!!Περιμένω τα σχόλια σας και καλό σκ!!!
Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου