Παρασκευή 10 Μαΐου 2013


EMPTIES PRODUCTS!!!

Γεια σας και πάλι!!!Πως είστε?Σαν να μας χειμώνιασε λίγο. Αλλά δεν πτοούμαστε και θα σας παρουσιάσω κάποια από τα προϊόντα που τελείωσα τον τελευταίο καιρό. Μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους οι αναρτήσεις και τα βίντεο γιατί έχεις χρησιμοποίησει πλήρως ένα προϊόν και μπορείς να έχεις μια ολοκληρωμένη γνώμη. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν....


Αρχικά να σας αναφέρω πως ειδικά τις συσκευασίες που είναι σε σωληνάριο της περισσότερες φορές όταν έχει μείνει λίγο προϊόν τα κόβω στην μέση για να εκμεταλλευτώ όλο το προϊόν ...γιατί πιστέψτε με υπάρχει πολύ προϊόν τα τοιχώματα!!!!

1) Sephora express nail polish remover

Είναι ξεβαφτικό νυχιών με σφουγγαράκι μέσα στην συσκευασία. Αφαιρεί απίστευτα γρήγορα τα βερνίκια...και μάλιστα το είχα πάρει σε προσφορά...και αγόρασα 2 για την ακρίβεια οπότε το έχω ήδη αντικαταστήσει. Επίσης, έχω δει παρόμοιο προϊόν και από bourjois και στα jumbo ακόμα. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω σε αυτό το είδος το ξεβαφτικό είναι όταν υπάρχουν glitter στα νύχια....τα αφαιρεί πολυυυύ δύσκολα.

2) Nivea double effect deodorant

Αποσμητικό με απαλή μυρωδιά και αρκετά καλή διάρκεια. Δεν νομίζω να το ξαναγοράσω γιατί προτιμώ τα αποσμητικά σε roll-on αλλά παραμένει ένα απλά καλό αποσμητικό με καλή διάρκεια.

3) KIKO hydrating mask

Την αγόρασα από Ιταλία την συγκεκριμένη μάσκα. Η εταιρεία KIKO είναι πολύ γνωστή στην Ιταλία και προσφέρει μια καλή ποιότητα σε προσιτές τιμές. Η συγκεκριμένη μάσκα κάνει αυτό ακριβώς που λέει, ενυδατώνει το δέρμα και το αφήνει πολύ απαλό. Μου άρεσε πολύ στην επιδερμίδα μου. 

4) LA ROCHE POSAY LIPIKAR
Λόγω των αλλεργιών που έχω είναι από τις λίγες κρέμες που ανέχεται το δέρμα μου Απίστευτα ενυδατική, με ελάχιστη μυρωδιά και αφήνει το δέρμα απίστευτα απαλό. Θα δείτε να τελειώνω πολλές από αυτές τις κρέμες σώματος!

5) ROC ANTI-CELLULITE INTENSIVE

Το είχα αγοράσει πέρυσι και ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ και πάλι φέτος. Αυτό το μπουκάλι κόπηκε γιατί χάλασε η αντλία από πάνω. Κανονικά λέει για χρήση 2 φορές την ημέρα...εγώ το χρησιμοποιώ 1 φορά και πιστεύω πως κάνει δουλειά. Μου αρέσει πολύ γιατί αρχικά απορροφάται απίστευτα γρήγορα και αφήνει πολύ πολύ απαλή την επιδερμίδα. Έχω δει ήδη διαφορά στην κυτταρίτιδα αν βέβαια συνδυαστεί με καλή διατροφή και άσκηση. Καμία κρέμα δεν κάνει δουλειά από μόνη της.




6) ESSENSE LASH & BROW CLEAR GEL

Είναι το 3ο μπουκαλάκι που τελειώνω. Κάνει πολύ καλή δουλειά και είναι πολύ οικονομικό. Κρατάει αρκετές ώρες τα φρύδια στην θέση του. Σίγουρα θα το ξαναγοράσω.

7) ESSENSE 2 ΙΝ 1 VOLUME MASCARA

Ένα ακόμα προϊόν από essense που μου άρεσε πολύ. Είναι από αυτές που έχουν 2 στάδια, το πρώτο για καθημερινό αποτέλεσμα και το δεύτερο για πιο εντυπωσιακό. Έδινε αρκετό όγκο και μήκος, το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι πως άρχισε να αφήνει μικρά κομματάκια στις βλεφαρίδες.

8) ELF LUSCIOUS LIQUID LIPGLOSS

Ένα lipgloss που δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγοράσω. Δεν μου άρεσε κυρίως γιατί ήταν ένα απλό σχεδόν διάφανο lipgloss που κολλούσε αρκετά. Το περίμενα να δίνει περισσότερο χρώμα....αλλά δυστυχώς όχι.

9) MANHATTAN EYE LINER

Πολύ καλό και μου κράτησε και μεγάλο χρονικό διάστημα. Έχει ιδιαίτερα λεπτή μύτη και αυτό με βοήθησε πολύ στον σχεδιασμό. Το μόνο κακό είναι πως δεν είχε ιδιαίτερη αντοχή με δάκρυα και νερό....άρχιζε να τρέχει πολύ εύκολα.

Και για το τέλος άφησα μια οδοντόκρεμα που χρησιμοποιώ εδώ και καιρό.

10) BLANX WHITENNING TOOTHPASTE

Οδοντόκρεμα που βοηθάει στην λεύκανση των δοντιών και έχει αρκετά καλή γεύση. Πωλείται σε φαρμακεία μόνο.









Αυτά λοιπόν για αυτό τον μήνα....αρκετά καλά νομίζω!! Θα τα πούμε σύντομα!!!
Φιλιααααά,
Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου