Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

MYTHIC OIL SHAMPOO AND MASK REVIEW!!!



Ναι, το παραδέχομαι...άργησε πολύ το επόμενο post και ας το είχα υποσχεθεί για νωρίτερα. Αλλά είμαι εδώ για να επανορθώσω και έχω στο μυαλό μου πολλά πολλά νέα post! Κάτι η δουλειά..κάτι τα τρεχάματα(ου μπλέξεις με δημόσιες υπηρεσίες!)...μείνανε όλα πίσω.

Σε αυτό το review θα αναφερθώ στο σαμπουάν και στην μάσκα μαλλιών MYTHIC OIL από την LOREAL. Είχα ακούσει αρκετά καλά λόγια για αυτά τα προϊόντα και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω. Έτσι, όταν πριν περίπου δύο μήνες τα είχα δει σε πακέτο προσφοράς δεν αντιστάθηκα και τα πήρα. Και όταν λέω προσφορά ήταν συγκεκριμένα πως πλήρωνες κανονικά την μάσκα και σου κάνανε δώρο το σαμπουάν της σειράς σε κανονικό μέγεθος (250 ml). Η τιμή τώρα της μάσκας έχω να σας πω πως είναι πολύ τσιμπημένη. Κοστίζει 23,5 ευρώ για 200ml...σκέτη δεν πιστεύω πως θα την αγόραζα αλλά μαζί με το σαμπουάν δώρο το βρήκα καλή ευκαιρία.




Πως μου φάνηκαν τώρα....στην αρχή όχι απλά ξετρελάθηκα...όχι απλά ενθουσιάστηκα αλλά το έλεγα σε όλο τον κόσμο. Πριν κάνω όμως το review ήθελα να περιμένω λίγο για να δω αν θα συνεχίσει να παρέχει στα μαλλιά μου τα ίδια υπέροχα αποτελέσματα. Και όντως συνέχισαν! Μόλις χρησιμοποιείς το σαμπουάν(δυο φορές να το πατήσεις φτάνει για υπέροχο αφρό)....νιώθεις πολύ πιο μαλακά και ενυδατωμένα τα μαλλιά σου...και έρχεται και η μάσκα στην συνέχεια....(που μυρίζει τέλεια...σαν να είσαι σε spa) και τα κάνει όσο πιο μαλακά και απαλά μπορείς να φανταστείς

Ένα ακόμα θετικό της μάσκας είναι πως είναι πολύ παχύρρευστη και έτσι χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα για όλα τα μαλλιά. Δείτε πόσο έχω χρησιμοποιήσει και την βάζω εδώ και δύο μήνες συνεχώς.



Πιο αναλυτικά τόσο το σαμπουάν όσο και η μάσκα αναφέρουν πως περιέχουν έλαια argan και σπόρους βαμβακιού. Υπέροχα συστατικά και τα έχω λατρέψει. Το μόνο λοιπόν αρνητικό που μπορώ να πω για αυτά τα προϊόντα είναι η τιμή τους που πιθανότατα επειδή είναι επαγγελματικά είναι και ακριβά.

Αυτά προς το παρόν και θα προσπαθήσω να μην ξανακαθυστερήσω τόσο πολύ!!

Φιλιαααααά,
Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου