Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

UNBOXING BEAUTYTEST BOX

Γειά σας!!!Πως είστε σήμερα?Εύχομαι τώρα που καλυτερεύει ο καιρός να φτιάχνει ακόμα περισσότερο και η διαθεσή μας. Σε αυτό το post θα αναφερθώ στο κουτάκι που έλαβα από το http://www.beautytestbox.com/. Ουσιαστικά, δίνει μια μηνιαία ή τρίμηνη ή εξάμηνη συνδρομή ή ακόμα και για ένα χρόνο και παραλαμβάνεις κάθε μήνα ένα κουτάκι με προιόντα σε travel size από διάφορες εταιρίες. Η τιμή για το μήνα είναι 10 ευρώ και στο στέλνουν σπίτι σου.

 

Ας ανοίξω λοιπόν το κουτάκι να σας δείξω τι παρέλαβα.


1) Αφρόλουτρο με άρωμα καρύδας από την εταιρία AZADE

Επειδή ήδη το δοκίμασα κιόλλας, έχω να σας πω πως μου άρεσε αρκετά καθώς είναι πολύ καλοκαιρινό, έχει έντονα την μυρωδιά καρύδας και κάνει πλούσιο αφρό. 

2) Βερνίκι νυχιών από Seche 

Με αυ΄το το προόν απλά ξετρελάθηκα. Είναι στην απόχρωση Snapdragon. Ήταν το πρώτο που δοκίμασα από το κουτάκι και με έκανε εντύπωση που στείλαν ένα τόσο ακριβό προόν και μάλιστα σε κανονικό μέγεθος. Κανονικά η τίμη του είναι στα 12-14 ευρώ νομίζω. Είναι σε μια πολύ όμορφη καλοκαιρινή απόχρωση που με μία και μόνο στρώση φαίνεται υπέροχο. 

3) Λαδάκι για ενδυνάμωση νυχιών IKAROU

Αναφέρει πως με μασάζ 2-3 φορές την εβδομάδα ενδυναμώνει τα νύχια. Το έχω δοκιμάσει 3 φορές και προς το παρόν δεν έχω δει καμιά διαφορά στα πολύ μαλακά μου νύχια...περιμένω πάντως και θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ.

 


4) Κρέμα ποδιών από GEHWOL

Μια κρέμα για το πόδια από μια πού γνωστή εταιρία για κρέμες ποδιών. Και αυτήν την δοκίμασα ήδη και την είχα χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν και βοηθάει πολύ στις σκασμένες φτέρνες και στην ενυδάτωση των ποδιών.

5) Μαλακτική κρέμα από GREENYARD

Αναφέρει πως περιέχει ελιά, σιτάρι και δενδρολίβανο. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει οπότε ακόμα δεν μπορώ να σας πω την γνώμη μου. Γράφει πως είναι για όλους τους τύπους μαλλιών.

6) SHEA- BUTTER με βιολεμόνι

Βοηθά στην αποξηραμένη εποδερμίδα. Μόλις το ακουμπήσεις λιώνει και μπορείς να το απλώσεις όπυ χρειάζεσαι ενυδάτωση. Ιδανικό για αγώνες, γόνατα και φτέρνες. Λίγο που το δοκίμασα ενυδατώνει αρκετά καλά.

Αυτά λοιπόν παρέλαβα μέσα στο πρώτο μου κουτάκι και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Σίγουρα θα το ξαναπάρω τον επόμενο μήνα και χαίρομαι που επιτέλους έχουν ξεκινήσει και στην Ελλάδα αυτά τα κουτάκια...γιατί μόνο στο εξωτερικό τα έβλεπα.

Α...να μην ξεχάσα να σας πω πως μέσα στο κουτάκι υπήρχε και ένα πολύ όμορφο κοραλί βραχιολάκι...τόσο καλοκαιρινό!!!

Φιλιαααά,

Πέλη

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου