Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

CHERRYBOX ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ!!!

Καλημέρα!!Πως είστε?Όλες καλά ελπίζω....και να έχετε το πιο χαλαρωτικό και όμορφο σαββατοκύριακο. Έλαβα και εγώ χτες το συνδρομητικό κουτάκι CHERRYBOX και θέλησα να σας δείξω τι περιείχε μέσα το δικό μου.


Να σας πω πως κάποια από αυτά ήδη τα δοκίμασα(σιγά μην άντεχα...χιχι), οπότε θα σας πω και μια μικρή γνώμη. Ας ξεκινήσουμε....

BIOAROMA-LIP BALM

Αναφέρει πως περιέχει κερί μέλισσας,πορτοκάλι και κανέλα. Ευτυχώς δεν έχει έντονη μυρωδιά καθώς εμένα η κανέλα δεν μου αρέσει. Από τα πρώτα που δοκίμασα και μπορώ να πω πως είναι αρκετά ενυδατικό. Μου έκανε εντύπωση πως δεν είναι πολύ λιπαρό...οπότε πιστεύω μπορεί να φορεθεί και κάτω από κραγιόν. Είναι full size, περιέχει 25ml και κοστίζει 4 ευρώ.



JULIETTE ARMAND- Ενυδατικός και Συσφικτικός Ορός

Ένας ορός με υαλουρονικό οξύ που προσφέρει ενυδάτωση και συνοχή στην επιδερμίδα, καθώς και προλαμβάνει και αντιμετωπίζει το αφυδατωμένο δέρμα. Για το δικό μου δέρμα είναι ότι πρέπει καθώς είναι ιδιαίτερα αφυδατωμένο και χρειάζεται πολύ ενυδάτωση. Έχει λίγο πηκτή υφή, δεν μυρίζει ιδιαίτερα...το δοκίμασα κιόλας μία φορά και το βρήκα ενυδατικό πολύ. Αρνητική είναι η τιμούλα του καθώς τα 10ml...όσο είναι το μπουκαλάκι δηλαδή(full size και αυτό) κοστίζει 14 ευρώ.

ARABESQUE-Σκιά ματιών

Ομολογώ πως δεν ήξερα ούτε αυτήν την εταιρία. Δεν ξετρελάθηκα με την απόχρωση αλλά έχει βελούδινη υφή και αυτό μου άρεσε πάρα πολύ. Και η απόδοσή της είναι πολύ έντονη. Κοστίζει 5,30 ευρώ και έχει και μαγνητάκι από πίσω για να το βάλεις σε παλέτα.





CHARME D'ORIENT-Beurre De Karite

Είναι βούτυρο karite και περιέχει έλαιο argan και αιθέρια έλαια. Αναφέρει πως είναι κατάλληλο για μαλλιά...σώμα και πρόσωπο...για παντού δηλαδή σχεδόν!!Ελαφριά μυρωδιά....και ιδιαίτερα ενυδατικό χωρίς να είναι λιπαρό...λίγο που το δοκίμασα στο χέρι μου. Σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω στα μαλλιά μου.Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι πως δεν αναγράφει πάνω στο κουτάκι την ποσότητα που έχει μέσα. Είναι σε travel size και το ενημερωτικό φυλλάδιο αναφέρει πως τα 200ml κοστίζουν 28 ευρώ (αρκετά ακριβό!).

CHARME D'ORIENT-Gommage Corps

Το προϊόν που μου άρεσε λιγότερο από όλα. Scrub σώματος με κόκκους αλατιού και εμπλουτισμένο γράφει με μέλι...βασιλικό πολτό και απαλό αρωματικό λάδι. Δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά του και δεν ξέρω αν θα το χρησιμοποιήσω.Στις οδηγίες αναφέρει να το αναμίξεις με διπλάσια ποσότητα από απλό λάδι...και αυτό μου κάνει εντύπωση. Και σε αυτό η μικρή συσκευασία που ήρθε δεν αναφέρει ποσότητα. Τα 300ml πάντως κοστίζουν 28 ευρώ.


BIOAROMA-Λάδι ντεμακιγιάζ



Και από το προϊόν που μου άρεσε λιγότερο...πάμε σε αυτό που μου άρεσε περισσότερο. Τον τελευταίο καιρό μου αρέσει πολύ η ιδέα της χρήσης κάποιου λαδιού για ντεμακιγιάζ γι'αυτό και χάρηκα πολύ μόλις το είδα. Φυσικά και το δοκίμασα άμεσα! Περιέχει λάδι jojoba, εκχύλισμα δίκταμου και χαμομηλιού. Είναι πολύ πηχτό..σαν ελαιόλαδο...και αφήνει ένα στρώμα λαδιού από πίσω όταν το ξεπλένεις. Για το δικό μου δέρμα που θέλει πολύ ενυδάτωση το βρήκα πολύ καλό...για άτομα με λιπαρό δέρμα αμφιβάλω όμως αν θα τους αρέσει η "λιπαρότητα" που αφήνει πίσω.
Μυρίζει απαλά και ευχάριστα και είναι full size στα 100ml και κοστίζει 8,5 ευρώ.

Αυτά περιείχε το κουτάκι μου αυτό το μήνα. Πιστεύω πως σίγουρα είδαν το ότι είχα γράψει πόσο αφυδατωμένο είναι το δέρμα μου για αυτό και μου στείλανε τόσα προϊόντα ενυδατικά!!

Πώς σας φαίνονται?Περιμένω να μου πείτε τι σας άρεσε!!!

Φιλιααααααά....Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου