Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ASOS HAUL!!!

Καλησπέρα!!!Ήρθε η ώρα να σας δείξω κάποια πραγματάκια που πήρα πρόσφατα από το ξένο site ASOS. Είναι ένα αγγλικό ηλεκτρονικό κατάστημα με άπειρα πράγματα.Έχω μπει στον πειρασμό να πάρω και ρούχα αλλά προς το παρόν έχω μείνει στα καλλυντικά. Τα μεταφορικά είναι δωρεάν και συχνά βάζουν και εκπτώσεις σε συγκεκριμένες μάρκες καλλυντικών. Ώρα να σας δείξω τι πήρα....για να δούμε....

BOURJOIS (είχε έκπτωση 30%)


  • Bronzing Powder: Την έψαχνα εδώ και καιρό και είχε εξαντληθεί. Εδώ στα καταστήματα μου είπαν πως δεν κυκλοφορεί πια σε αυτή τη συσκευασία. Φυσικά την πήρα άμεσα....στην τιμή των 5.90. Δεν την δοκίμασα ακόμα...αλλά ισχύει πως μυρίζει σοκολάτα....τέλεια!!
  • Cream Blush: Είναι στην απόχρωση Healthy Glow. Φυσικά η συσκευασία είναι πολύ χαριτωμένη όπως όλα τα ρουζ της εταιρίας και έχει πολύ καλή απόδοση. Μου άρεσε η πουδρένια υφή της όταν απλωθεί. (τιμή 7,20)
  • Smoothing Primer( flower perfection): Primer σε μορφή κρέμας....μου φάνηκε ενδιαφέρον..και είπα να το δοκιμάσω. Ακόμα δεν έχω να σας πω πολλά...έχει πάντως πολύ όμορφη διακριτική μυρωδιά. Σύντομα περισσότερες λεπτομέρειες!!!(τιμή 8,40)
  • Nail Art Dotting Tool: Είχα δει διάφορα τέτοια εργαλεία αλλά είπα να πάρω αυτό...το δοκίμασα ήδη και μου άρεσε ως ιδέα το dotting.(τιμή 3,25)
RIMMEL (επίσης ήταν με έκπτωση 30%)


  • Match Perfection Foundation: Έχει SPF 18 και το πήρα επειδή έχω ακούσει καλές κριτικές για το αυτό το foundation. Δεν το άνοιξα...περιμένω να τελειώσω κανένα από τα διάφορα που έχω ήδη ανοιχτά.(τιμή 5,90)
  • Wake Me Up Concealer: Έχω ήδη το foundation από αυτή την σειρά(ένα από τα πολλά ανοιχτά που σας είπα παραπάνω...χιχι) γι΄αυτό και είπα να δοκιμάσω και το concealer. Είναι στην απόχρωση classic beige.( τιμή 4,55)
  • Scandaleyes Shadow Paint: Μια υπέροχη κρεμώδη σε σκιά σε μωβ απόχρωση( manganese ονομάζεται)...απλώνεται πολύ όμορφα....και έχει τέλεια διάρκεια. (τιμή 3,90)
  • Moisture Renew Lipstick: Σε διάφορα post διάβασα πως είναι πολύ ενυδατικά και φυσικά δεν άντεξα και πήρα δύο να δοκιμάσω. Είναι στις αποχρώσεις Nude Delight και Soft Coral.....το πρώτο αρκετά nude για το δικά μου γούστα....και το δεύτερο λίγο καλοκαιρινό...αλλά είναι πολύ ενυδατικά και αυτό με ξετρέλανε. (τιμή 5,20 το καθένα)
Ορίστε και ένα swatch......



Αυτά τα πραγματάκια πήρα από το asos....σας άρεσαν?Έχετε δοκιμάσει κανένα? Περιμένω τα σχόλια σας!!! Να έχετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!

Φιλιαααααααααά!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου