Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Unboxing....IHERB+o farmakopoios mou!!!

Real techniques....Vichy και La roche Posay κάποια από αυτά που με περίμεναν κατά την επιστροφή μου στην πόλη μου.Δύο όμορφα κουτάκια με λαχταριστά πραγματάκια ήταν πάνω στο γραφείο μου.Το πρώτο από το online φαρμακείο 
o farmakopoios mou....και το δεύτερο από το site IHERB,που το περίμενα εδώ και πολύ πολύ καιρό!!!!
Και μόλις άνοιξα το πρώτο κουτάκι από το online φαρμακείο είδα αυτά:

Αγαπημένα Real Techniques.....
  • Miracle Complexion Sponge: Το καινούριο σφουγγαράκι από την ΥouTube Beauty Guru Shamantha Chapman. Ένα ακόμα σφουγγαράκι για να απλώνεις το foundation...που μπορεί φυσικά να θυμίζει το beauty blender αλλά έχει διαφορές. Αυτό έχει την μια του άκρη κομμένη πλάγια και έτσι καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια του προσώπου. Στην άλλη του πλευρά είναι μυτερό ώστε να χρησιμοποιείται για λεπτομέρειες αλλά και για το concealer. Δελεαστική και η τιμή του...μόλις στα 4,40 ευρώ.
  • Stippling Brush: Έχω ακούσει το καλύτερα για αυτό το πινέλο και ήθελα απίστευτα πολύ να το δοκιμάσω. Είναι για τα πάντα πιστεύω καθώς μπορείς να απλώσεις foundation....ρουζ...ή ακόμα και bronzer....και με τιμή στα 7,30 ευρώ!
Επιπλέον έχω διαβάσει για το πόσο καλό είναι το jojoba oil και είπα να πάρω μια μικρή συσκευασία για να το δοκιμάσω στην αφυδατωμένη μου επιδερμίδα.
  • Cococare JOJOBA OIL: Η επιλογή της εταιρίας έγινε τυχαία...καθώς είχε συσκευασία μόλις στα 60ml...ιδανική για να δοκιμάσω το λάδι jojoba. Ακόμα δεν το έχω ανοίξει...αν ξέρετε οδηγίες χρήσης πείτε μου...το μπουκαλάκι αναφέρει πως κάνει για όλο το σώμα και για μαλλιά. Κόστιζε 4,30 ευρώ.
Με κάθε παραγγελία από το IHERB μπορείς να επιλέξεις και ένα δωράκι και έτσι πήρα ένα lip balm από την Sierra Bees με cocoa butter...είναι οργανικό και αρκετά καλό...και φυσικά μυρίζει υπέροχα!!!

Και πάμε στο δεύτερο κουτάκι από το online φαρμακείο o farmakopoios mou. Έκανα την παραγγελία Σάββατο και ήρθαν όλα την Τρίτη..και μου έστειλαν και κάποια δείγματα οπότε είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!Επιπλέον, έχει δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 30 ευρώ.

  • I WHITE σύστημα λεύκανσης: Το είχα δει σε ένα βίντεο στο YouTube και συγκεκριμένα στο κανάλι της υπέροχης MarilliasChoice1989. Ψάχνω εδώ και καιρό ένα καλό σύστημα λεύκανσης και είπα να το δοκιμάσω. Έχει μέσα 10 διπλά μασελάκια και η τιμή του είναι στα 22,80 ευρώ. Δυστυχώς, επειδή το δοκίμασα ήδη, δεν με βόλεψαν καθόλου τα μεσελάκια...είναι πολύ μικρά για την δική μου γνάθο....και δεν στέκονται. Σίγουρα δεν θα πάει χαμένο αφού θα το δώσω σε κάποιον.
  • LA ROCHE POSAY Intense Riche: Η αγαπημένη ενυδατική κρέμα την οποία φυσικά ανέφερα και στα 13 αγαπημένα προϊόντα για το 2013. Ένα ακόμα βαζάκι από την υπέροχη κρέμα και η τιμή της στα 16,10 ευρώ.
  • VICHY Liftactiv Nuit: Κρέμα νύχτας για ώριμες επιδερμίδες για άτομα άνω των 40 ετών. Ήθελα άλλη να παραγγείλω αλλά μπερδεύτηκα....φυσικά χαμένη δεν θα πάει...αλλά θα καταλήξει στην μητέρα μου. Η τιμή της στα 22 ευρώ.
Δωράκι με όλα αυτά μου έστειλαν ένα σαμπουάν του ΚΟΡΡΕ με πρωτεινές ρυζιού και μια κρέμα νύχτας της AVENE και τα δύο σε δείγματα.

Αυτά τα καλούδια λοιπόν με περίμεναν. Πως σας φαίνονται?Έχετε δοκιμάσει κάποιο???

Πολλά πολλά φιλιά και καλή επιστροφή στην καθημερινότητα μετά τις γιορτές....(εμένα τα μελομακάρονα ακόμα μου φωνάζουν από μακριά όμως...χαχα)

Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου