Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Lip balms/butters...Loves+hates!!

Την αγάπη μου για τα lip balm θεωρώ πως την έχετε καταλάβει τόσο καιρό.Για μένα είναι απαραίτητα καθώς τα χείλη μου είναι υπερβολικά ευαίσθητα και καταφέρνουν και σκάνε χειμώνα-καλοκαίρι!!!Γι'αυτό θα δείτε πως έχω δοκιμάσει και είναι αρκετά...πάμε λοιπόν να σας πω ποια αγαπώ και ποια μισώ(δεν έκαναν για μένα...για εσάς μπορεί κάποιο να είναι το αγαπημένο σας!!!)

LOVES
LIPOSAN Classic care
Η παντοτινή μου αγάπη καθώς το θεωρώ κορυφαίο.Το πιο ενυδατικό που υπάρχει και παρότι είναι αρκετά βαρύ...για μένα είναι σχεδόν το μοναδικό που κάνει δουλειά.Έχω τελειώσει άπειρα από αυτό τα τελευταία χρόνια!!

KORRES Lip Butter "Peach"&"Purple"
Τα χρησιμοποιώ κυρίως για το καλοκαίρι στην παραλία καθώς έχουν spf15. Αγαπώ ότι έχει αντηλιακή προστασία!!!

LIPOSAN Lip Butter Vanilla&Macadamia
Σας έχω πει πως μου αρέσει πολύ...αρχικά για την καταπληκτική μυρωδιά του.Αρκετά καλή σύσταση...αλλά όχι όλη η σειρά..καθώς θα δείτε και ένα "αδερφάκι" του στα hates!Εδώ στην Ελλάδα είναι με την επωνυμία Nivea.

APIVITA Lip Care with Propolis
Το θεωρώ σχεδόν εξίσου καλό με το μπλε liposan. Περιέχει κερί μέλισσας και ελαιόλαδο...αν και εμένα μου μυρίζει καρύδα.Σίγουρα τώρα που τελειώνει θα το ξαναπάρω.

YES TO CARROTS Lip Butter
Μυρίζει βατόμουρο και η τόσο περίεργη μυρωδιά του το κάνει ενδιαφέρον.Δίνει μια αρκετά καλή ενυδάτωση.

MADRE BEES Honey lip balm&CHERRY CULTURE Chocolate
Και τα δύο ήταν δώρο με αγορές σε διαφορετικά site.Το πρώτο από το Iherb και μυρίζει απίστευτα έντονα μέλι...που εγώ το λατρεύω.Είναι και οργανικό και κάνει πολύ καλή δουλειά.Το επόμενο είναι από cherry culture και μόνο που μυρίζει σοκολάτα δεν θα μπορούσε να μην είναι στα αγαπημένα lip balms!!!

HATES
MAYBELINE Babylips Intense Care
Σας το είχα δείξει και στο video με τα FAILS καθώς δεν μου άρεσε...ούτε ενυδάτωση ούτε τίποτα..ακόμα και ας είναι το υπερ-ενυδατικό της σειράς.

VASELINE Rosy Lips
Περιέχει λάδι αμυγδάλου και τριαντάφυλλο. Μυρίζει πολύ όμορφα(τριανταφυλλένια) αλλά δυστυχώς το βάζω στα χείλη και μένει εκεί.Δεν απορροφάται όσες ώρες και αν περάσουν και δεν κάνει τίποτα.

NEUTROGENA Levres
Είχα πολλές απαιτήσεις από αυτό καθώς την κρέμα χεριών της εταιρίας την αγαπώ για την δουλειά που κάνει.Δυστυχώς όμως το ενυδατικό χειλιών, πέρα ότι αφήνει πολύ άσπρα τα χείλη μου, δίνει μια πολύ μέτρια ενυδάτωση.

NIVEA Lip Butter "Caramel Cream"
Να το "αδερφάκι"που σας είπα πιο πάνω.Παρότι λατρεύω την καραμέλα...αυτό μυρίζει χαλασμένη καραμέλα και δεν μου αρέσει.Επίσης, είναι πολύ παχύ σαν σύσταση και αφήνει υπερβολικά άσπρα τα χείλη.Αρκετοί λόγοι για να μπει στα hates!

VICTORIA SIL TOUCH Lip balm "Coconut"
Υπέροχη καλοκαιρινή μυρωδιά καρύδας και θα το λάτρευα αν έκανε και κάτι. Είτε βάζεις είτε όχι ένα και το αυτό!Είχα ακούσει πολλά αλλά σε μένα δεν έκανε τίποτα.

L'OCCITANE Lip balm
Μυρίζει μάνγκο και είναι το προϊόν που έκλαψα λίγο που έδωσα τα λεφτά μου καθώς είναι ακριβούτσικο.Προσπαθώ να το χρησιμοποιώ που και που αλλά αλήθεια...πιέζομαι...καθώς ούτε αυτό απορροφάται και είναι αδιάφορο.


Πείτε μου ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα!!!Αγαπώ τα lip balm και τα lip butters καθώς δεν αντέχουν χωρίς αυτά τα χείλη μου!!

Πολλά φιλιαααααα....Πέλη!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου