Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Τι χρησιμοποίησα στις διακοπές....

Γεια σας κορίτσια μου και καλή χρονιά να έχουμε!!Θα σας φάνηκε περίεργος ο τίτλος αλλά μέσα στο Δεκέμβρη κατάφερα και πήγα διακοπούλες.Πήρα μαζί μου κάποια travel size προϊόντα ή και δείγματα προϊόντων και θα σας πω τη γνώμη που σχημάτισα για αυτά.
Ένα δείγμα από την Purifying face mask από την εταιρία Caudalie με έκανε να εκτιμήσω ακόμα περισσότερο την εταιρία,πολύ καθαριστική μάσκα και δεν άφηνε καθόλου αφυδατωμένο το πρόσωπο μου.Για το REN Morocan Rose Otto Bath Oil, ειδικά αν είστε σαν εμένα και σας αρέσει η μυρωδιά του τριαντάφυλλου, δεν έχω να πω πολλά πέρα από το ότι μύριζε φανταστικά.Στο ξενοδοχείο υπήρχαν και κάποια travel size από την εταιρία This Works(πολύ γνωστή εταιρία στο εξωτερικό),χρησιμοποίησα το Reviving Shower gel και το Reviving Shampoo με τα οποία όμως δεν ξετρελάθηκα...καλή μυρωδιά αλλά τίποτα φανταστικό.
Είχα καιρό να δοκιμάσω τόσο χάλια μάσκαρα και σας μιλάω για την Perfect Mascara Full Definition από Shiseido.Ήταν δώρο με περιοδικό και δεν περίμενα να με απογοητεύσει τόσο μια high end mascara. Κοκάλωνε πολύ τις βλεφαρίδες, έπεφταν κομματάκια μετά από 1-2 ώρες και κατά την αφαίρεση της έφευγε χάλια πάλι σε κομματάκια.Δεν επέστρεψε καν μαζί μου έχω να σας πω!!!
 Κάτι νέο που δοκίμασα είναι από την εταιρία Philosophy το Microdelivery exfoliating facial wash(τεράστιο όνομα..ουφ).Ένα φοβερό καθαριστικό με πολλούς μικρούς κόκκους μέσα.Αν το δέρμα σας όμως είναι πολύ ευαίσθητο σα το δικό μου δεν το συνιστώ για κάθε μέρα. 
 Φυσικά είχα και ένα φακελάκι μαζί μου από την αγαπημένη μάσκα προσώπου με μέλι από Apivita.Τα λόγια είναι περιττά, προσφέρει τέλεια ενυδάτωση...την αγαπώ!Επόμενο που αγαπώ είναι το foundation Estee lauder Double Wear, σας έχω μιλήσει τόσες φορές για το πόσο ωραία στρώνει,για την full κάλυψη που δίνει και για το matte τελείωμα.Τέλος, από περιοδικό πάλι, είχα την Lait Corporel της Biotherm, που είναι πολύ λεπτόρρευστη αλλά δίνει εξαιρετική ενυδάτωση στο σώμα.Έχει ένα φρέσκο λεμονάτο άρωμα και την θεωρώ ιδανική για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Μου δώσανε ένα δείγμα από ένα ακόμα προϊόν της εταιρίας Philosophy το face serum Time in a bottle που στοχεύει στην απομάκρυνση των ρυτίδων.Για τις ρυτίδες δεν μπορώ να σας πω πάντως είχε πολύ ωραία σύσταση και απορροφούνταν άμεσα. Από το νέο λαδάκι της L'oreal το Age Perfect Extraordinary Facial Oil είχα 2-13 φακελάκια και θες ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά.Δεν τρελάθηκα με την μυρωδιά του και περίμενα περισσότερη ενυδάτωση.Ωστόσο, για drustore λαδάκι αρκετά καλό.Τελευταίο, είναι το λαδάκι μαλλιών Marrakesh Oil Hair Styling Elixir για το οποία σας είχα μιλήσει σε post εδώ  για το πόσο το λατρεύω καθώς είναι το μόνο που αφήνει υπέροχη μυρωδιά στα μαλλιά μου και κρατάει για 2 μέρες περίπου!!!

Αυτά ήταν λοιπόν κάποια λίγα μικροπράγματα που τελειώσα στις μέρες των διακοπών. Έχετε δοκιμάσει κάποιο?Περιμένω να μου πείτε κάτω στα σχόλια!!

Φιλιά πολλά...Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου