Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

New Max Factor Excess Shimmer Eyeshadow//Review

Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα καινούριο drugstore προϊόν που το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή.Αναφέρομαι στο προϊόν Max Factor Excess Shimmer. Είναι μια κρεμώδης σκιά σε βαζάκι που έχει ελάχιστο καιρό που έφτασε στην χώρα μας.Το είχα δει όταν βρισκόμουν στην Αγγλία αλλά δεν το πήρα και μετά το μετάνιωσα. Μόλις είδα ότι έφτασαν εδώ πήγα και αγόρασα άμεσα μία για δοκιμή.Φυσικά πήρα μια υπέροχη και ουδέτερη καφέ απόχρωση  με το όνομα "Bronze".Η απόδοση είναι φανταστική και το καλύτερο είναι η υφή καθώς είναι σα mousse.Κάθεται πολύ ανάλαφρα στα βλέφαρα...δεν στεγνώνει άμεσα ώστε να μπορέσεις να την "σβήσεις" και μετά από πολλές ώρες δεν μου μάζεψε καθόλου.

 Εγώ την εφαρμόζω με το δάχτυλο αλλά έχω δοκιμάσει και με ένα οποιοδήποτε πινέλο ματιών και απλώνεται εξίσου καλά.Δίνει ένα υπέροχο και εύκολο smoky εφέ...ιδανικό αν βιάζεσαι. Συνολικά κυκλοφορούν 6 αποχρώσεις.Δεν έχω να ζητήσω κάτι παραπάνω και σίγουρα θα δοκιμάσω και κάποια ακόμα απόχρωση.












Μπορείτε να την βρείτε στα stand της Max Factor και η τιμή της είναι στα 10,80€.Να σας πω πως έχω ακούσει να συγκρίνουν την υφή της και το συγκεκριμένο χρώμα με την κρεμώδη σκιά ματιών από Tom Ford  στην απόχρωση "Spice".Αν βρεθείτε μπροστά της...σίγουρα αξίζει να την δοκιμάσετε.


Πολλά φιλιά...Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου