Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

EMPTIES of the month!!


Hello!Πως τα περνάτε στις διακοπούλες σας?Ελπίζω υπέροχα...και φυσικά όλες ευχόμαστε να μην τελειώσει ποτέ η καλοκαιρινή άδεια!

Μου τελειώσαν μαζεμένα κάποια πράγματα και είπα να σας τα δείξω και να σας πω την γνώμη μου για αυτά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!


1) Πινέλο Real Techniques Buffing Brush: Αυτό δεν τελείωσε αλλά δυστυχώς χάλασε. Δεν ξέρω πως κατάφερα να το καταστρέψω καθώς δεν έχω δει πουθενά αρνητική κριτική ή κάτι αντίστοιχο. Ελπίζω να πωλείται και μόνο του (και όχι μόνο σε συλλογή όπως είναι τώρα) για να το ξαναπάρω.Φυσικά υπέροχο πινέλο..με βόλευε πολύ για να απλώνω υγρά foundation. 

2) Αντηλιακή κρέμα προσώπου Vichy: Έχει δείκτη προστασίας 50SPF και η ποσότητα της είναι στα 50ml. Μου άρεσε πολύ γιατί δεν αφήνει έντονο άσπρο αποτέλεσμα(σαν μια άλλη που χρησιμοποιώ τώρα και με αφήνει full άσπρη). Επίσης απορροφάται αρκετά γρήγορα. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να εντοπίσω είναι πως αφήνει λίγο λιπαρότητα ακόμα και σε εμένα που μικτή προς ξηρή επιδερμίδα.

3) Αποσμητικό Nivea Invisible for Black and White: Μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα το ξαναγοράσω. Είναι διάφανο και δεν αφήνει ενοχλητικά σημάδια στα ρούχα. Κάνει αυτό που υπόσχεται και κρατάει όλη μέρα σχεδόν.

4) La roche poshe Nutritic Intence Riche



Είναι το δεύτερο βαζάκι από αυτήν την κρέμα που τελειώνω. Την έχω αγαπήσει και για το χειμώνα και για το καλοκαίρι. Ενυδατώνει αποτελεσματικά ακόμα και τον χειμώνα που η επιδερμίδα μου είναι ξηρή και αφυδατωμένη. Τσιμπημένη λίγο φυσικά η τιμή της αλλά αξίζει τα λεφτά της και φυσικά σε online φαρμακεία την βρίσκετε πιο οικονομική.

5) Μαντιλάκια προσώπου Pom Pon: Τα πήρα δώρο από ένα περιοδικό και ήταν πολύ βολικά. Καθαρίζουν αρκετά καλά αλλά δεν με ενθουσίασε η μυρωδιά τους. Από τα ίδια εταιρία χρησιμοποιώ τώρα αυτά στην ροζ συσκευασία και μυρίζουν πολύ πιο όμορφα.

6) Μάσκαρα L'oreal Mega volume collagen και Seventeen X-traordinaire: Η μία μου άρεσε πολύ...η άλλη καθόλου. Της l'oreal ανυπομονούσα να τελειώσει. Δεν ταίριαζε καθόλου στις βλεφαρίδες μου, καθώς έδινε όγκο αλλά όχι αρκετό μήκος.Σίγουρα δεν θα την ξαναπάρω.

Αυτήν που θα ξαναπάρω σίγουρα είναι της seventeen που την είχα σε μοβ απόχρωση και θέλω να την πάρω σε μαύρη τώρα. Δίνει όγκο και μήκος...και μόνο τώρα προς το τέλος άρχισε να μου κολλάει τις βλεφαρίδες.

7) Όζα AZADE: Το τελευταίο από αυτά που τέλειωσαν, έμεινε μόνο λίγη πηχτή στο τέλος. Την αγόρασα πέρυσι και την φορούσα όλο το προηγούμενο καλοκαίρι σχεδόν. Υπέροχο φωσφοριζέ φούξ και σίγουρα θα την ξαναγοράσω. Έχει καλή διάρκεια...ειδικά με ένα καλό top coat από πάνω.

Αυτά τα πράγματα τελείωσα τον τελευταίο καιρό!!Αν έχετε χρησιμοποιήσει και εσείς κάποιο...περιμένω την γνώμη σας!!

Φιλιά...Πέλη!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου