Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Αγαπημένα Ιουλίου!!!


Μα πόσο γρήγορα πέρασε ένας ακόμα μήνας του καλοκαιριού?!Φτάσαμε κιόλας στον Αύγουστο και ήρθε η ώρα να σας δείξω τα καλλυντικά που χρησιμοποιήσα και αγάπησα περισσότερο το μήνα Ιούλιο.Εύχομαι να τα διαβάζεται σε καμιά ξαπλώστρα πάντως!!!


Θα ξεκινήσω αρχικά από την Dior Diorskin Nude BB Cream. Την αγόρασα όταν είχαν 35% έκπτωση τα Sephora και δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου. Δίνει μέτρια κάλυψη αλλά υπέροχη λάμψη και φωτεινότητα. Ότι πρέπει για καλοκαίρι!

Επόμενο αγαπημένο, η Maybeline Rocket Mascara...την οποία από την μέρα που την αγόρασα(από το internet όπως σας είπα εδώ) δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλη. Δίνει όγκο και μήκος, και όλη τη μέρα μένει στην θέση της. Να σας πω πως για να την αφαιρέσω το βράδυ χρησιμοποιώ είτε διφασικό προϊόν είτε....(ανακάλυψη)....λάδι καρύδας που κάνει υπέροχο ντεμακιγιάζ σε ελάχιστο χρόνο, ακόμα και σε αδιάβροχη μάσκαρα!!

Για ρουζ τώρα που έχει τόση ζέστη ήθελα κάτι κρεμώδες ώστε να μένει σταθερό. Έτσι, χρησιμοποιούσα από ΚΟΡΡΕΣ cream blush stick στην απόχρωση pink. Απλώνεται υπέροχα είτε με το χέρι είτε με πινέλο και μένει αναλλοίωτο για ώρες.

Για το επόμενο προϊόν θα ακολουθήσει και αναλυτικό review καθώς το έχω αγαπήσει..το έχω λατρέψει και επιτέλους βρήκα το τέλειο μολύβι φρυδιών για μένα. Είναι από ESTEE LAUDER automatic brow pencil, αρκετά δηλαδή τσιμπημένη η τιμή του, και αυτό είναι το μόνο αρνητικό που μπορώ να του βρω.Από την μία είναι το μηχανικό μολύβι και από την άλλη έχει βουρτσάκι. Μου άρεσε επίσης πως στην συσκευασία του έχει μέσα και ένα ανταλλακτικό.


Θα αφήσω για το τέλος την παλέτα που βλέπετε, και θα πω πρώτα για το κραγιόν RIMMEL Lasting matte finish by Kate Moss. Αν και δεν συμπαθώ τα matte κραγιόν αυτό το έχω ευχαριστηθεί καθώς δεν ξηραίνει σχεδόν καθόλου το χείλη μου και το φωτεινό του χρώμα είναι υπέροχο. Τα έχω χρησιμοποιήσει βράδυ αλλά και πρωί, βάζοντας το νταμποναριστά.

Για το τέλος σας άφησα μια πρόσφατη αγορά που δεν χορταίνω να την χρησιμοποιώ. Είναι η BENEFIT the bronze of champions pallete.


Περιέχει το αγαπημένο σε πολλές hoola bronzer το οποίο έχω αγαπήσει και εγώ γιατί έχει την τέλεια απόχρωση για όλες τους τόνους επιδερμίδας. Το τοποθετώ με το kabuki brush από ecotools που φαίνεται στην αρχική φωτογραφία. Περιέχει επίσης η παλέτα σε travel size:

- They're real μάσκαρα
- Highlitter What's up
- Hoola lipgloss
- Κρεμώδη σκιά στην απόχρωση bikini-tini 
- Σκιά στην απόχρωση Thanks a Latte
- Πινελάκι για το bronzer.


Αρκετά πιστεύω πως είναι και βγήκε τεράστιο το post αλλά τα έχω αγαπήσει όλα και ελπίζω να σας αρέσουν!!

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού....φιλιά....Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου