Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Products Regret Buying!!

Όσο και αν το έχεις ψάξει, σίγουρα κάποια στιγμή θα την έχεις πατήσει και εσύ. Ακούς τις καλύτερες κριτικές για ένα προϊόν και τρέχεις για να το αποκτήσεις. Και μόλις τo δοκιμάσεις...απορείς αν διάβαζες κριτικές για άλλο προϊόν γιατί εσένα δεν σου κάθεται καλά....δεν σου ταιριάζει αυτή η απόχρωση...στο δικό στου δέρμα κάθετα χάλια.

Ώρα να σας δείξω αυτά για τα οποία μετάνιωσα εγώ.

1) AUSSIE VOLUME SHAMPOO


Το είχα βρει με κάποια έκπτωση και είπαν να το δοκιμάσω. Η μυρωδιά του είναι αρκετά συμπαθητική. Αλλά πέρα από αυτό ούτε καθαρίζει αποτελεσματικά τα μαλλιά μου..ούτε κατάλαβα καμιά διαφορά στον όγκο. Όσο για το άρωμα του δεν μένει και πολύ στα μαλλιά. Σίγουρα δεν θα το ξαναγοράσω.

2) MAC brow set


Όσο και αν αγαπώ την MAC αυτό το προϊόν της με απογοήτευσε απόλυτα. Είναι η πιο ανοιχτή απόχρωση και παρόλα αυτά κάνει πολύ σκούρα τα φρύδια μου. Πέρα από αυτό όμως, χρησιμοποιώντας μόνο αυτό, τα φρύδια μου δεν μένανε στην θέση τους, Έτσι, όσες φορές το δοκίμασα έπρεπε από πάνω να βάζω και το διάφανο brow gel της ίδιας σειράς το οποίο μου αρέσει πολύ.

3) ΒΙΟΤΕΝ Λοσιόν ντεμακιγιάζ ματιών

Μυρίζει υπέροχα, καθαρίζει αποτελεσματικά όποια σκιά και όποια μάσκαρα αλλά δυστυχώς τα μάτια μου τσούζουνε όταν το χρησιμοποιώ. Έχω ευαίσθητα μάτια αλλά με άλλα αντίστοιχα προϊόντα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. 

4) Μάσκαρα L'oreal mega volume collagen 24


Για αυτήν την μάσκαρα σας είπα και στο προηγούμενο empties post μου εδώ. Δεν κρατούσε καθόλου την καμπύλη στις βλεφαρίδες μου, ούτε έδινε αρκετό μήκος και όγκο. Ευτυχώς την είχα πάρει σε μια προσφορά της L'oreal.

5)  L'oreal Color Riche wet stain


Λέγεται πως αποτελεί dupe για τα lip stain από YSL αλλά καμία σχέση δεν έχουν με τα υπέροχα και πανάκριβα lip stain του YSL. Το αγόρασα από το εξωτερικό και ήθελα πολύ να το δοκιμάσω. Αλλά απογοητεύτηκα. Δεν είναι σχεδόν καθόλου σταθερό και ούτε έχει έντονο χρώμα. Ίσως φταίει και η απόχρωση που πήρα, αλλά θέλει 2 στρώσεις και να φανεί λίγο χρωματάκι.


Τα παραπάνω λοιπόν προϊόντα δεν ταιριάζουν σε μένα...χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι χάλια προϊόντα. Είμαι σίγουρη πως σε άλλες κοπέλες θα ταιριάζουν τέλεια και θα διαφωνήσουν μαζί μου. Περιμένω τα σχόλια σας, αν έχετε δοκιμάσει κιόλας κάποιο από τα παραπάνω.

Φιλιά...Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου