Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

INTERNET HAUL No3(kai teleftaio)!!!


Έφτασε και η ώρα για το τρίτο και τελευταίο μέρος του internet haul. Παρασκευούλα σήμερα...μια ανάσα από το σκ και εύχομαι όλες να πάτε να πλατσουρίσετε. Κάντε μια βουτιά και για μένα, γιατί εγώ δεν προβλέπεται. Ας σας δείξω λοιπόν τι πήρα από το ηλεκτρονικό κατάστημα iherb



Ιδιαίτερα γνωστό online κατάστημα για πολλούς με τεράστια ποικιλία προϊόντων διατροφής, συμπληρώματα και διάφορα καλλυντικά φυσικά.

Ας ξεκινήσω αρχικά με τα πινέλα που πήρα από Real Techniques. Τα αγαπάμε ήδη πολύ και ήθελα να δοκιμάσω και άλλα. Έτσι πήρα:

  • Blush brush: παρότι είναι πινέλο για ρουζ, εμένα δεν με βόλεψε για ρουζ γιατί είναι πολύ μεγάλο. Όμως είναι πολύ βολικό και πούδρα και για bronzer. Δεν ξετρελάθηκα μαζί του αλλά καλό.
  • Setting Brush: Κυρίως για λεπτομέρειες αυτό το πινέλο. Το βρήκα πολυχρηστικό καθώς το χρησιμοποιώ και για bronzer και για τοποθέτηση highlighter( ειδικά με κρεμώδη highliter ήταν τέλειο).
  • Expert Face Brush: το πήρα για να απλώνω υγρά foundation καθώς το προηγούμενο που είχα, το buffing brush από core collection, δυστυχώς άρχισαν τα μαδάνε οι τριχούλες του. Μάλλον από δική μου κακή χρήση γιατί δεν έχω ακούσει από κανέναν παράπονα. Όσο για το καινούριο κάνει επάξια την δουλειά του και μου αρέσει πολύ.
Και είπα να δοκιμάσω και τα πινέλα από ecotools. Από όλα μου άρεσε περισσότερο το kabuki που δεν είχα κάτι αντίστοιχο. Πολύ απαλά φυσικά όλα, αλλά αυτό που είναι για την σκιά δεν μου άρεσε καθόλου. Έπιανε υπερβολικά λίγη ποσότητα.

Ας πάμε τώρα στα κανονικά καλλυντικά. Την μάρκα Physician Formula όλοι περίπου την έχουμε ακούσει αλλά δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα δεν κυκλοφορεί. Έτσι πήρα:

  • Happy Booster bronzer: Θεϊκή φυσικά η συσκευασία τους και περιέχουν από κάτω και πινελάκι. Ξετρελάθηκα με την καρδούλες μέσα και δίνει υπέροχο ηλιοκαμένο χρώμα.
  • Happy Booster blush (rose): Μου άρεσε ακόμα πιο πολύ. Είναι ροζ σκούρο το τελείωμα του και ταιριάζει πιστεύω σε πολλές επιδερμίδες.
Τέλος, έψαχνα ένα αντηλιακό σε μορφή stick για συγκεκριμένες περιοχές όπως μύτη, αυτιά κτλ. και αυτό μου φάνηκε πολύ καλό. Έχει spf 30 και όντως κάνει πολύ καλή δουλειά.

Α, μαζί με την παραγγελία μπορούσες να επιλέξεις και ένα δωράκι και πήρα ένα απλό lip balm με μέλι. Πολύ έντονη μυρωδιά έχει αλλά ενυδατικό αρκετά.

Τέλος, φυσικά, για όσες τώρα θέλετε να παραγγείλετε από iherb, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό ZML436 ώστε να έχετε έκπτωση στην πρώτη σας παραγγελία 10$ για αγορά άνω των 40$ και 5$ για αγορά κάτω των 40$. Και τα έξοδα αποστολής στα 4$...πολύ καλή τιμή πιστεύω.

Αυτά προς το παρόν...ελπίζω να σας άρεσαν οι αγορές μου!!

Φιλιά πολλά!!
Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου