Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster Award....Νο1!!

Είναι υπέροχο όταν άλλες bloggers λένε καλά λόγια για το δικό σου blog!Πριν λίγο καιρό παρέλαβα το πρώτο μου "Leibster Award"!Φυσικά, χάρηκα απίστευτα πολύ και μου αρέσει πολύ όλη αυτή η διαδικασία...κυρίως γιατί ανακαλύπτω έτσι νέα blogs...και νέες κοπέλες με υπέροχες ιδέες!

Η κοπέλα που μου έστειλε αυτό το βραβειάκι ήταν η γλυκύτατη Έφη από το Welcome Beauty With Effie. Παρακολουθούσα ήδη το blog της και χάρηκα τόσο πολύ για το βραβείο...ήταν και το πρώτο μου άλλωστε!Γι΄ αυτό και θέλω να την ευχαριστήσω ολόψυχα!



Σύμφωνα με τους κανόνες των βραβείων πρέπει να ακολουθήσεις και εσύ κάποια συγκεκριμένα βήματα....ας ξεκινήσουμε λοιπόν.Αρχικά, πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις....ώστε να γνωριστούμε και καλύτερα.

  • Αγαπημένο φαγητό: Ε τι άλλο??Φυσικά τα μακαρόνια...και ειδικά αν είναι με κόκκινη σάλτσα και παρμεζάνα...δεν με σταματάτε!
  • Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Συγχωρώ πολλά αλλά για μένα η αχαριστία είναι το χειρότερο.
  • Οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα θέλω να έχουν: Χιούμορ αρχικά...όρεξη να μοιραστούν πράγματα....και να μην παρεξηγούνται με το παραμικρό παρακαλώ!
  • Με ηρεμεί: Το σπίτι μου και ο καναπές μου....
  • Αγαπώ πολύ: Όλα τα άτομα που θεωρώ οικογένεια μου...και μέσα σε αυτά είναι και οι φίλοι μου φυσικά..(καρκινάκι είμαι άλλωστε...μη τυχόν και πειράξει κανείς όσους θεωρώ οικογένεια!)
  • Με νευριάζει: Η αδράνεια κάποιων ανθρώπων όταν δεν τους αρέσει αυτό που κάνουν...και η τεμπελιά.
  • Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ(αντικείμενο): Το ρολόι μου...δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό!
  • Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες: Από Britney Spears...Thalia(η γνωστή Μαρία της γειτονίας) και από το Σακηηηηηή!!!
Αυτές τις ερωτησούλες είχα να απαντήσω....και τώρα ήρθε η καλύτερη ώρα για μένα...άλλα blogs που μου αρέσουν πολύ και αξίζουν πολλούς αναγνώστες!!


Έλπίζω να σας αρέσει και εσάς όσο και εμένα η "παράδοση" που έχει ξεκινήσει με αυτά τα βραβειάκια και να χαίρεστε όσο και εγώ. Σύντομα θα ετοιμάσω post και για επόμενο βραβειάκι που παρέλαβα.

Φιλιά πολλααά.....Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου