Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

All time classics: Reve de miel by NUXE

Η σειρά All time classics συνεχίζεται!Όλα όσα χρησιμοποιούμε συνέχεια...είναι παντοτινά αγαπημένα και τους αξίζει προσοχή είναι εδώ. Σειρά σήμερα έχει ένα αγαπημένο lip balm που το χρησιμοποιώ συνέχεια τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Είναι το Reve de miel από την εταιρία NUXE

Συγχωρέστε με για το σπασμένο καπάκι..αλλά υπήρξε μια μικρή πτώση. Το γυάλινο βαζάκι ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα. Το προϊόν αυτό το βρίσκεται μόνο στα φαρμακεία και είναι ιδανικό για άτομα με σκασμένα χείλη, ιδίως τους χειμερινούς μήνες. Αλλά, εγώ το έχω και για το καλοκαίρι καθώς τα χείλη μου σκάνε και τότε(ω ναι!!!). Έχει αρκετά παχύρρευστη υφή και υπέροχο άρωμα πορτοκαλιού. Το χρησιμοποιώ αποκλειστικά το βράδυ λόγω της υφής του και το πρωί είναι ακόμα στα χείλη πάνω και τα κάνει απίστευτα απαλά. Είναι διάφανο όταν το βάζεις πάντως.....

Έχω ακούσει πως σε κάποιους, από το κρύο, είχε αρχίσει να αλλάζει η υφή του και το έβαλαν για λίγο στο φούρνο μικροκυμάτων για να λιώσει ξανά. Ευτυχώς σε μένα δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο!

Όπως βλέπετε το δικό μου είναι στα τελειώματα αλλά το θεωρώ λογικό μετά από ενάμιση χρόνο που το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε βράδυ ευλαβικά. Η τιμή του είναι στα 11 ευρώ από το φαρμακείο, Τέλος, ένα μικρό tip που μου είχε πει η κοπέλα στα φαρμακείο είναι πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα εξωτερικό της μύτης όταν μετά το συνάχι και τη συνεχή χρήση χαρτομάντηλου έχει αρχίσει το δέρμα να ξεφλουδίζει.

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όσους σκάνε πολύ τα χείλη τους και χρειάζονται κάτι extra ενυδατικό για το βράδυ. Τσιμπημένη η τιμή του αλλά αξίζει καθώς έχει πάρα πολύ ποσότητα μέσα.

Ελπίζω να σας άρεσε η συνέχεια της σειρά All time classics και αν έχετε δοκιμάσει αυτό το lip balm πείτε μου και την δική σας γνώμη!!

Φιλιααααα.....
Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου