Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Sweater Weather Tag!!!

Έξω έχει πολύ κρύο...κάτι που εγώ σιχαίνομαι!!!Είμαι παιδί του καλοκαιριού(το παραδέχομαι!!!)...έχω γεννηθεί και καλοκαίρι άλλωστε!!!Ο μόνος τρόπος για να μου φτιάξει η διάθεση είναι να κάνω το σούπερ χειμωνιάτικο Sweater Weather Tag...στο οποίο με έκανε tag η Eva Afrodite από το υπέροχο blog της...το http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/...ένα blog που το αγαπώ πολύ!!!



Και πάμε να δούμε τις χειμωνιάτικες ερωτήσεις!!!

1) Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά σε κερί?
Οτιδήποτε σε βανίλια και καρύδα το λατρεύω.... 

2) Καφές, τσάι ή ζεστή σοκολάτα?
Καφέ δεν πίνω καθόλου...και λατρεύω την ζεστή σοκολάτα με σιρόπι καραμέλας μέσα...μιαμ!!!
3) Ποιο είναι το νούμερο ένα αγαπημένο σου πράγμα το φθινόπωρο/χειμώνα?
Όχι και πολλά πράγματα...πιο πολύ το ότι όλοι μου οι φίλοι είναι εδώ και όχι σε χωριά ή διακοπές όπως το καλοκαίρι.

4) Ποια τάση μακιγιάζ προτιμάς? Σκούρα χείλη ή eyeliner?
Τον τελευταίο καιρό προτιμώ τα σκούρα χείλη...μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η τάση!

5) Ποια είναι το αγαπημένο σου βερνίκι αυτό το φθινόπωρο/χειμώνα?
Μου άρεσαν πολύ οι πράσινες αποχρώσεις και τώρα φοράω ένα θαμπό κυπαρισσί!

6) Αγαπημένο φθινοπωρινό/χειμωνιάτικο άρωμα?
Κλασικό αγαπημένο είναι το Miss Dior Cherie....αλλά πλέον μου αρέσει και το Si από Georgio Armani και το La vie est belle από την Lancome.

7) Αγαπημένο Χριστουγεννιάτικο φαγητό?
Η γέμιση της γαλοπούλας!!!

8) Skinny jean ή κολάν?
Προτιμώ skinny jean...δεν έχω ακόμα εθιστεί στα κολάν.

9) Μπότες ή Uggs?
Μπότες και μποτάκια...έχω και τύπου uggs και είναι αρκετά βολικές και ζεστές αλλά δεν με τρελαίνουν.

10) Καπέλα ή κασκόλ?
Θα το αλλάζω λίγο και θα πω σκουφάκια!!Τα αγαπώ και έχω αρκετά μπορώ να πω...δεν πάω πουθενά χωρίς αυτά!!!

11) Τι καιρό έχει το φθινόπωρο εκεί που ζείτε?
Μένω Θεσσαλονίκη οπότε έχει αρκετό κρυουλάκι...και δυστυχώς και μπόλικη υγρασία.

12) Έχετε κάποια αγαπημένο φθινοπωρινό/χειμωνιάτικο τραγούδι ή απλά ένα τραγούδι που αγαπάτε αυτό το διάστημα?
Δεν ακούω πολύ μουσική...κυρίως διαλέγει ο φίλος μου και κυρίως ισπανικά τραγούδια όπως το Si la ves.


Αυτό λοιπόν ήταν το χειμωνιάτικο tag...και ελπίζω να σας αρέσει όσο και μένα. Θα κάνω και άλλα blogs tag...αλλά φυσικά μπορείτε όλες να το κάνετε και αφήστε μου και το link από κάτω για να το δω.



Φιλάκια...Πέλη!!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου