Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Collective beauty haul (MAC, Inglot, Sephora, lovie etc.)

Μα πόσο γρήγορα περνά και ο καιρός και μαζεύονται και αγορές που έχω κάνει τους τελευταίους μήνες. Κάτι οι εκπτώσεις...κάτι οι βόλτες στα μαγαζιά...έγιναν αγορές από Inglot....Mac..Lovie...Sephora κ.α.

Σκέφτηκα πως είναι ώρα να σας πω τι πήρα για να πάρετε και ιδέες....ωστόσο σκέφτομαι να ξεκινήσει ένας no shoping month...μπας και πάρει κάποια ανάσα το πορτοφόλι μου!!!χοχο!!

Πρώτη στάση μου τα Sephora που είχαν 1+1 δώρα στα προϊόντα sephora και 30% έκπτωση στα foundations.
Από τα προϊόντα sephora επέλεξα να πάρω το Triple action cleansing water...το micellaire νεράκι τους δηλαδή που θέλω πολύ να δω αν κάνει δουλειά. Ακόμα, ήθελα για καιρό το Sephora Lip Stain No1 ένα υπέροχο κατακόκκινο stain με καταπληκτική διάρκεια. Το έχω αγαπήσει!!! Και από foundation αφού δεν βρήκα την δική μου απόχρωση σε ένα άλλο είπα να δοκιμάσω το Make up for ever HD foundation για το οποίο έχω διαβάσει διφορούμενα σχόλια.

Επόμενη στάση τα MAC.....
Συγκρατήθηκα όσο περισσότερο μπορούσα με το 25% που είχαν και πήρα μόνο το ρουζ Warm Soul....είναι από το mineralize blushes και μου άρεσε το πόσο φυσικό είναι και έχει μικρά glitters μέσα. Και πήρα και ένα μικρό μηχανισμό για το foundation το οποίο δεν ήταν για κάποιο foundation της εταιρίας αλλά για το Double Wear από Estee lauder στο οποίο ταιριάζει τέλεια όπως σας έδειξα και στο facebook.

Μια μικρή βόλτα στα Hondos Center ήταν αναπόφευκτη φυσικά...
Μόλις τέλειωσε το ντεμακιγιάζ ματιών της L'oreal από το οποίο είμαι τόσο ευχαριστημένη που πήρα το ίδιο πάλι. Είναι το Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών και είναι διφασικό. Μια ματιά στην νέα εταιρία Catrice ήταν σίγουρη και επέλεξα να δοκιμάσω μια συλλεκτική παλέτα από την σειρά Arts Collection. Μου άρεσε πολύ η ποιότητα των σκιών αλλά και του ρουζ και το highlighter που έχει. Και ήταν πολύ οικονομική στα 10 ευρώ νομίζω. Σκέφτομαι αν θέλετε να κάνω και ένα review. Τέλος, από την αγαπημένη Essence ένα XXXL Shine lip gloss True love που το είδατε και στα Αγαπημένα Ιανουαρίου.

Εδώ και καιρό ήθελα να πάω στην Inglot...αλλά το απέφευγα γιατί ήξερα πως θα μου αρέσουν όλα.

 Δυστυχώς, το κατάστημα είχε πολλές ελλείψεις, παρόλα αυτά βρήκα το Gel eyeliner σε σκούρα μελιτζανί απόχρωση για το οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα. Και επειδή έπρεπε να δοκιμάσω και το gel lipsticks (μια απόχρωση που ήθελα είχε τελειώσει) επέλεξα ένα πολύ φυσικό ροζ-nude No 52, με υπέροχη υφή.

Κάποια μικροπραγματάκια ακόμα....

Η καινούρια συσκευασία των Lovie είναι καταπληκτική και είπα να δοκιμάσω το lipstick No3, ένα επίσης ροζ-nude, πολύ κρεμώδες και ενυδατικό...και οικονομικό φυσικά (μόλις 2 ευρώ). Παράλληλα, είπα να δοκιμάσω και ένα βερνίκι νυχιών από Rapsodi No48 ένα βαθύ μεταλλικό κόκκινο που έχει καλή απόδοση και διάρκεια για την τιμή του (1,5 ευρώ). Βρήκα και μια υπέροχη απόχρωση από Golden Rose Nail Laquer Νο 112....ένα πολύ ιδιαίτερο χακί και ενθουσιάστηκα με το πόσο υπέροχο βουρτσάκι έχουν αυτά τα βερνίκια.

Last but not least...η μεγάλη μου αγάπη...αυτό που ήθελα εδώ και καιρό και έψαχνα....

The Balm Mary-Lou Manizer....το πιο υπέροχο highlighter για το οποίο είχα ακούσει υπέροχα λόγια....και όλα ήταν αλήθεια. Υπέροχα φωτεινό αλλά ταυτόχρονα και διακριτικό. Ήταν sold out σε διάφορα καταστήματα στο internet.....και το βρήκα σε ένα κατάστημα τελικά εδώ Θεσσαλονίκη.

Αυτά έχω πάρει τους τελευταίους μήνες!Πώς σας φαίνονται? Πείτε μου στα σχόλια τι έχετε ψωνίσει και εσείς τον τελευταίο καιρό!Ελπίζω να αργήσω να ξανακάνω haul post....(άμα αντέξω) γιατί το πορτοφόλι μου διαμαρτύρεται!!!

Φιλάκια πολλά....Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου