Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Review: Maybeline Big Eyes Mascara!!

MAYBELINE Big Eyes Mascara!!!!Είδα στα σχόλια του Giveaway πως σας αρέσουν πολύ τα reviews και σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για την μάσκαρα που χρησιμοποιώ τις τελευταίες δύο εβδομάδες περίπου. Η αγάπη μου για τις μάσκαρα είναι γνωστή...και ο εθισμός μεγάλος(έχω μπόλικες κλειστές και θέλω να τις ανοίξω όλες τώρα!!). Έτυχε και την πήρα και αυτήν από το εξωτερικό, αλλά κυκλοφορεί και Ελλάδα γι'αυτό και δεν αναφέρθηκε στο haul εξωτερικού.

Και πάμε να την δούμε αρχικά...


Από την μια πλευρά έχει ένα κανονικό τρίχινο βουρτσάκι για τις πάνω βλεφαρίδες. Είναι λίγο κωνικό και αυτό που με εντυπωσίασε είναι πως είναι σαν σπιράλ. Γυρνάει δηλαδή όσο φτάνει στην άκρη. Από την άλλη πλευρά έχει ένα μικρούλικο βουρτσάκι, ιδανικό για τις κάτω βλεφαρίδες(είχα σκοπό να πάρω την bottom lash mascara της clinique αλλά πλέον έχω αυτήν).Η τιμή του είναι στα 14, 95 ευρώ και είχα ακούσει πως την είχαν και με -3 ευρώ έκπτωση(αν ισχύει ακόμα).Η ποσότητα που περιέχει είναι 9,7ml συνολικά.


Μου αρέσει πολύ γιατί δίνει πολύ καλό μήκος αλλά και αρκετό όγκο. Κάνει λίγο το spider effect που εγώ το λατρεύω. Το μόνο ίσως αρνητικό είναι πως μετά από 2-3 στρώσεις κολλάει λίγο τις βλεφαρίδες.



Σας έχω και φωτογραφίες με εφαρμογή που ελπίζω να φαίνεται καλά η δουλειά που κάνει.

Με μία στρώση:

Με 2-3 στρώσεις:

(στο δεξί μάτι δεν φοράω καθόλου...οπότε δείτε διαφορά)


Τέλος, να σας πω πως αφαιρείται πολύ εύκολα με ένα καθαριστικό ματιών, δεν με δυσκόλεψε καθόλου και δεν παρατήρησα μετά από ώρες τα αφήνει τα αντιαισθητικά κομματάκια(ευτυχώς γιατί τα σιχαίνομαι). Δεν είναι η αγαπημένη μου ever...αλλά την θεωρώ από τις καλές!!Οπότε...θα συνεχίσω σίγουρα να την χρησιμοποιώ.

Φιλιά πολλά και περιμένω τα σχόλια σας να μου πείτε την γνώμη σας πως σας φαίνεται!Καλό σκ!!

Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου