Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Mini HAUL!!!!

Σας είχα αναφέρει στο facebook πως προσπάθησα αυτός ο μήνας να είναι no shopping month...να περιορίσω δηλαδή τις αγορές μου για να πάρει μια ανάσα το πορτοφόλι μου. Και στην προσπάθεια έμεινα...για να βλέπεται ένα HAUL!!!

Βέβαια...περιορίστηκα σε λίγες αγορές...κυρίως από το φαρμακείο και όντως κάποια από αυτά ήταν απαραίτητα!Πάμε να σας τα δείξω και να μου πείτε αν περιορίστηκα όντως!χιχι!!!
Από το online φαρμακείο ofarmakopoiosmou, επέλεξα κάποια πράγματα που χρειαζόμουν και δεν είχα κουβαλήσει μαζί μου στην Κρήτη που ήμουν.Έτσι πήρα:

VICHY Micellaire νεράκι 3in1: Το παρήγγειλα χωρίς να είχα διαβάσει πολλά και είναι πολύ καλό!Το δοκίμασα ακόμα και στα μάτια και δεν έτσουζε καθόλου. Πολύ απαλό και καθαρίζει υπέροχα.Δοκιμάζω και άλλα τέτοια νεράκι αυτήν την εποχή και σκέφτομαι σύντομα να κάνω ένα σχετικό post.(τα 200ml στα 7,63 ευρώ)

APIVITA natural serum: Είναι ο μπλε ορός που είναι για ενυδάτωση και όντως αυτό κάνει. Είχα ακούσει τα καλύτερα και από μια καλή μου φίλη αλλά και από τo κανάλι της Katty Tzoe. Τα μόνα αρνητικά είναι πως απορροφάται πολύ γρήγορα οπότε βιαστείτε για να το απλώσετε και είναι πολύ λίγη η ποσότητα για την τιμή του (τα 15ml στα 19,60)

APIVITA Mask για βαμμένα μαλλιά: Περιέχει μέσα ηλίανθο και μέλι και έχει 88% φυσικά συστατικά. Με εντυπωσίασε πως το νερό έχει αντικατασταθεί από εκχύλισμα οργανικού δενδρολίβανου. Δεν είναι νερουλό και αυτό μου άρεσε αλλά περίμενα λίγο καλύτερα αποτελέσματα. Θα συνεχίσω πάντως να την χρησιμοποιώ και κόστιζε 8,90 τα 150ml.

AVENE riche κρέμα προσώπου: Η πιο ενυδατική κρέμα προσώπου της avene που ήθελα εδώ και καιρό να την δοκιμάσω. Καλή αλλά όχι τόσο όσο η αντίστοιχα από la roche posay που χρησιμοποιώ.Μου άρεσε πάντως πως έρχεται μαζί με μια μικρή σπατουλίτσα ώστε να μην βάζεις το δάχτυλό σου μέσα στο βαζάκι ( τα 30ml στα 17,50)

Με την παραγγελία μου, μου έστειλαν και δείγματα από korres και από avene.

Μετά ακολούθησε μια μικρή βόλτα στα μαγαζιά(αποφεύγω να μπαίνω στα μαγαζιά γιατί μπαίνω σε πειρασμό).
Αγόρασα το καινούρια λαδάκι από την Garnier Fructis που προστατεύει και από την θερμότητα μέχρι τους 230 βαθμούς. Αν και δεν το περίμενα μου άρεσε πολύ και έχω να πω πως κάνει και αυτό που λέει πως μειώνει το χρόνο στεγνώματος. Επιπλέον, δοκίμασα κάτι ακόμα καινούριο...το καθαριστικό διφασικό καθαριστικό για τα μάτια επίσης από την Garnier. Δεν αφήνει λαδίλα ευτυχώς, και καθαρίζει αρκετά καλά. Τέλος, είχα μπει στα Zara και είδα ένα αρωματάκι σε συσκευασία roll-on και μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα για να το έχω μέσα στην τσάντα.

Τέλος, έπαθα μια μανία με τα lip balm και έτσι πήρα τρία. Ήρθαν στην Ελλάδα τα Babylips από την Maybeline και είπα να δοκιμάσω. 
Πήρα και το κίτρινο που είναι το πολύ ενυδατικό αλλά και το ροζ που αφήνει ένα απαλό χρωματάκι στα χείλη. Θα κάνω αναλυτικό post για αυτά οπότε ακόμα δεν θα σας πω πως μου φάνηκαν. Και επίσης, δοκίμασα το lip balm από Apivita με πρόπολη που είχα ακούσει τόσα πολλά καλά και όντως είναι το μόνο που είναι τόσο καλό όσο το αγαπημένο μου liposan.

Αυτά πήρα και πιστεύω πως είναι λίγα...ε?Πείτε μου τι πήρατε εσείς τον τελευταίο καιρό και υπόσχομαι να μην ξαναργήσω να γράψω τόσο.

Φιλάκια...Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου