Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Πρωινή ρουτίνα καθαρισμού!!!

 Γεια σας!!!Ήθελα τόσο πολύ να σας ετοιμάσω αυτό το post....εδώ και πολύ καιρό!Και επιτέλους έφτασε η στιγμή.Το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον να βλέπω τι χρησιμοποιεί κάποιος άλλος για την καθημερινή φροντίδα του προσώπου.
Και πάμε κατευθείαν να ξεκινήσουμε, να σας πω τι προϊόντα χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό.

Να σας πω πρώτα όμως πως η επιδερμίδα μου είναι μικτή προς ξηρή. Υπάρχει λίγη λιπαρότητα στην ζώνη Τ και λίγα σπυράκια κάποιες φορές. Αλλά, λόγω αφυδατωμένης επιδερμίδας, έχω και ξηρά σημεία!!! Οπότε, χρησιμοποιώ κυρίως προϊόντα που προσφέρουν πλούσια ενυδάτωση και δεν ξηραίνουν το πρόσωπο.
Μόλις ξυπνήσω, η πρώτη δουλειά είναι να καθαρίσω το πρόσωπο μου, ώστε να απομακρυνθούν οι ρύποι και οι βραδυνές κρέμες. Το προϊόν καθαρισμού που έχω πάρει πρόσφατα είναι από LA ROCHE POSAY το Foarming Water.Είναι σε μορφή αφρού και χρειάζεται μόνο ένα πάτημα και έχεις καθαρίσει όλο το πρόσωπο. Δεν το αφυδατώνει καθόλου!

Επόμενο βήμα, είναι να ψεκάσω το πρόσωπο μου με ένα ενυδατικό σπρέι.Πολύ γρήγορη κίνηση, και χρησιμοποιώ είτε το αγαπημένο νεράκι της AVENE που δυστυχώς τελειώνει και το αγαπώ, είτε από το Vitamin E face mist από το BODY SHOP το , το οποίο δεν μου άρεσε γιατί με ενοχλεί κάποιες φορές στα ξηρά σημεία του προσώπου.

Σειρά μετά έχει ένα serum προσώπου που προσφέρει πλούσια ενυδάτωση. Μου έχει αρέσει πολύ το καινούριο το L'OREAL Skin Perfection, το οποίο είναι πολύ δροσερό και ενυδατικό.Προσφέρει super ενυδάτωση!

Φυσικά, δεν μπορώ να ξεχάσω την ενυδάτωση των ματιών και χρησιμοποιώ την It's potent από BENEFIT.Είναι στα τελειώματα και για την πρωινή ενυδάτωση είναι ιδανική, καθώς απορροφάται πολύ γρήγορα. Για το βράδυ όμως έχω άλλη κρέμα.

Προτελευταίο βήμα, η αγαπημένη κρέμα προσώπου Nutritic Intense Riche της LA ROCHE POSAY. Η καλύτερη για την δική μου επιδερμίδα. Υπέρ ενυδατική, ακόμα και για τις πιο κρύες μέρες του χειμώνα.Τη λατρεύω!

Για το τέλος, ένα βήμα που παραβλέπω όταν βάφομαι. Αλλά όταν δεν βάφομαι, ενυδατώνω τα χείλη μου με lip butter από LIPOSAN με vanilia και macadamia που μυρίζει θεϊκά. Όταν θέλω χρώμα όμως το lip butter από ΚΟΡΡΕΣ με ρόδι είναι ότι καλύτερο.

Αυτά λοιπόν χρησιμοποιώ το πρωί όταν ξυπνάω. Σας φαίνονται πολλά? Πείτε μου τι προϊόντα χρησιμοποιείτε εσείς αυτόν τον καιρό!Έχω περιέργεια!!

Και μην ξεχνάτε το GIVEAWAY που λήγει σήμερα το βράδυ!!!

Φιλιααααα
Πέλη!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου