Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Cherrybox Μαρτίου

Ένα ακόμα συνδρομητικό κουτάκι έφτασε στην πόρτα μου. Είχα παραγγείλει το Cherrybox Μαρτίου και έφτασε την Δευτέρα στα χέρια μου.Παλιότερα δεν είχα μείνει ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο συνδρομητικό κουτί...αλλά είπα να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία, μιας και τον προηγούμενο μήνα μου άρεσαν πολύ τα κουτάκια άλλων που το πήραν
Πάμε να δούμε τι είχε....

Όταν το άνοιξα να σας πω πως μύρισε υπέροχα όλο το δωμάτιο.Είχε αρωματισμένο χαρτί και μια καρτέλα με πεταλούδες που αναλύει το περιεχόμενο του κουτιού.

1) EVELINE αντηλιακή κρέμα προσώπου 
Μια αντηλιακή κρέμα προσώπου που αναφέρει πως περιέχει βιταμίνες Α, Ε και F και έχει SPF 30. Προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία, εμποδίζει το ξεφλούδισμα και αποτρέπει τους ερεθισμούς. Είναι για ευαίσθητες και αλλεργικές επιδερμίδες. Ιδανική για το καλοκαίρι που έρχεται. Περιέχει 50ml και η τιμή της είναι 8,5 ευρώ.

2) EVELINE Micellar solution


Η καρτέλα γράφει πως είναι ένα απαλό ντεμακιγιάζ προσώπου με διακριτικό άρωμα και με υποαλλεργική σύνθεση. Γράφει πως είναι για καθημερινή χρήση και κάνει για ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες. Έχω αδυναμία στα micelair νεράκια και χάρηκα που θα το δοκιμάσω.Είναι στα 100ml και κοστίζει 3 ευρώ.






3) GABRINI Μάσκαρα 3D

Μου έτυχε η κόκκινη συσκευασία αυτής της μάσκαρα που είναι για αδιάβροχο αποτέλεσμα. Χάρηκα πολύ με αυτό γιατί είχα σκοπό να πάρω μια αδιάβροχη μάσκαρα καθώς αρχίζει και ζεσταίνει ο καιρός.Αναφέρει πως υπάρχει και σε μωβ συσκευασία για glamous απότέλεσμα και σε μάυρη για έξτρα μήκος. Κοστίζει 4,90 ευρώ.



4) GABRINI Confetti βερνίκι νυχιών
Ένα βερνίκι νυχιών με confetti για ένα παιχνιδιάρικο εφέ στα νύχια. Έχει flat πινέλο και αυτό είναι στα θετικά τους και στα 13ml που είναι κοστίζει 1,70 ευρώ.

5) EVELINE Μάσκα προσώπου, λαιμού και ντεκολτέ


Μια μάσκα προσώπου σε φακελάκι που περιέχει λάδι argan και υαλουρονικό οξύ. Είναι ιδανική για ξηρές ή ευαίσθητες επιδερμίδες.Να πω την αλήθεια δεν έχω ξαναδοκιμάσει μάσκα προσώπου με λάδι argan και εντυπωσιάστηκα.Είναι στα 7ml και κοστίζει 2 ευρώ.













Αυτά είχε το δικό μου κουτάκι και να σας πω αρχικά τι μου άρεσε. Είχε μέσα 4 full size προϊόντα και μάλιστα τα περισσότερα έτυχε κιόλας να τα χρειάζομαι. Επίσης, εκτίμησα ιδιαίτερα πως τα πράγματα που αφορούν περιποίηση προσώπου(αντηλιακή κρέμα-micellair νεράκι-μάσκα) είναι για ευαίσθητες και αλλεργικές επιδερμίδες όπως τους είχα τονίσει πως έχω στο ερωτηματολόγιο. Άρα συμπεραίνω πως το έλαβαν υπόψιν!

Δεν μου άρεσε όμως καθόλου το ότι περιείχε πράγματα μόνο από δύο μάρκες. Αξιόλογες μάρκες και η EVELINE και η  GABRINI, και χαίρομαι που θα τις δοκιμάσω, αλλά θα ήθελα μεγαλύτερη ποικιλία σε μάρκες για να δοκιμάσω περισσότερες. Τέλος, το κόστος όλων τον προϊόντων είναι στα 20 ευρώ ενώ το κουτί στοιχίζει 12. Όχι και μεγάλη διαφορά στην τιμή, γι'αυτό και είτε θα μπορούσαν να προσθέσουν κάτι ακόμα είτε να έβαζαν μέσα κάτι που να κοστίζει παραπάνω.

Συμπερασματικά, έμεινα ευχαριστημένη από το Cherrybox Μαρτίου αλλά όχι τόσο ώστε να ξετρελαθώ και να πω πως θα το πάρω σίγουρα και τον επόμενο μήνα. Σε αυτό συμβάλει και το γεγονός πως άλλα κουτάκια Μαρτίου από άλλες κοπέλες ήταν απογοητευτικά.

Αυτά από μένα σήμερα και θα χαρώ να μου πείτε πως σας φάνηκε και τι είχε το δικό σας κουτάκι αν το πήρατε.

Πολλά φιλιά,
Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου