Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Καθαρισμός....at night!!!

Και αφού τριγυρνάς όλη την μέρα βαμμένη...ε φτάνει επιτέλους το βράδυ που θες να βγάλεις όλο το μακιγιάζ από πάνω σου και όλους τους ρύπους που έχουν μαζευτεί.Έχει φτάσει η ώρα για τον βραδινό καθαρισμό δηλαδή, ο οποίος είναι ο πιο απαραίτητος(έγκλημα να κοιμάσαι με όλο το make-up πάνω σου!!). Από τα σχόλια σας την πρωινή ρουτίνα καθαρισμού είδα πως οι περισσότερες κυρίως το βράδυ αφιερώνεται χρόνο, ώστε να καθαρίσετε βαθιά το δέρμα σας και να το ενυδατώσετε.

Τον τελευταίο καιρό έχω βάλει κάποια καινούρια προϊόντα στον βραδινό καθαρισμό.

Βήμα 1:Καθαρισμός ματιών
Πρέπει να απομακρύνουμε όλη τη μάσκαρα και τις σκιές. Έτσι σε μια ροδέλα(τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ της septona..πολύ καλές) βάζω λίγο από το Ντεμακιγιάζ ματιών της Garnier .Σας το είχα δείξει και στο haul, είναι διφασικό με νερό και λαδάκι και καθαρίζει αρκετά καλά.Δεν ξεπερνά το αγαπημένο μου της L'oreal αλλά και πάλι το θεωρώ ιδανικό για την τιμή του.

Βήμα 2: Καθαρισμός με micellaire νεράκι
Περνώ όλο το πρόσωπο με όποιο micellaire νεράκι χρησιμοποιώ ώστε να απομακρύνω την πολύ ποσότητα του make-up. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ το Micellaire νεράκι της L'oreal που είναι ένα αξιοπρεπές dupe για το κορυφαίο σύμφωνα με πολλούς της Bioderma.

Βήμα 3: Καθαρισμός με νερό
Έχω συνηθίσει και πρέπει απαραιτήτως να πλένω με νερό το πρόσωπο μου ώστε να το νιώσω καθαρό. Έτσι, χρησιμοποιώ είτε κάποιο αφρίζων καθαριστικό είτε κάποιο λαδάκι καθαρισμού. Ιδανικό είναι το αισθησιακό λαδάκι καθαρισμού της L'oreal που με έχει βολέψει πολύ γιατί αφήνει full ενυδατωμένο το δέρμα μου και δεν αφήνει πίσω καθόλου λαδίλα.

Βήμα 4: Ενυδάτωση ματιών
Η αγαπημένη μου κρέμα ματιών ever....Creamy eye treatment with avocado από την Kiehl's!Η μόνη με την οποία είδα διαφορά στους μαύρους κύκλους και στο πρήξιμο κάτω από τα μάτια. Έχει περίπου ένα μήνα και κάτι που το χρησιμοποιώ και είναι θεϊκή. Είναι αρκετά πηχτή και γι'αυτό την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ. Θέλω να σας κάνω και αναλυτικό review γιατί την έχω αγαπήσει!

Βήμα 5: Ενυδάτωση προσώπου
Για την ενυδάτωση του προσώπου χρειάζομαι κάτι πολύ ενυδατικό που θα λειτουργήσει καθ όλη την διάρκεια της νύχτας. Ξεκίνησα εδώ και λίγο καιρό να χρησιμοποιώ την Aqualia Thermal της Vichy, οι οποία είναι σε μορφή gel και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο. Την χρησιμοποιώ λίγο καιρό, οπότε ακόμα δεν θα σας πω εντυπώσεις.

Εναλλακτικά κάποια βράδια βάζω τον ορό επανόρθωσης νυκτός της Kielh's και τον αφήνω σκέτο ώστε να προσφέρει κάτι extra. Μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά του που έχει πολλά βότανα και δεν με ενθουσιάζει.

Βήμα 6: Ενυδάτωση χειλιών
Last but not least, χρησιμοποιώ το lip balm Reve de miel από την Nuxe για το οποίο σας είχα κάνει και αναλυτικό review και σας έχω πει πόσο ενυδατικό είναι και μένει στα χείλη όλο το βράδυ.

Αυτά είναι το βήματα που προσπαθώ να ακολουθώ πιστά κάθε βράδυ ώστε να καθαρίζω απόλυτα το πρόσωπο μου και να το ενυδατώνω.

Εσείς τι χρησιμοποιείτε αυτόν τον καιρό?Περιμένω να μου πείτε!

Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου