Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Αγαπημένα και ΜΗ Μαρτίου!!!

Hello!!!!Πως είστε σήμερα?Παρασκευή επιτέλους και αφού είμαστε πλέον στις τελευταίες μέρες του Μαρτίου(μα πόσο γρήγορα πέρασε?)ήρθε η ώρα για τα καθιερωμένα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που. Αυτό το μήνα όμως θα σας πω και για κάποια μη αγαπημένα που με απογοήτευσαν...και με νευρίασαν!!!!!

Πάμε να ξεκινήσουμε όμως.....
Θα ξεκινήσω από τα μαλλιά και από το Miraculous Oil Brushing Express της GARNIER. Το είχατε δει σε ένα πρόσφατο Mini Haul και πέρα από την υπέροχη μυρωδιά που έχει, αισθάνθηκα πως κάνει δουλειά και προσφέρει ενυδάτωση στα μαλλιά μου. Δεν τα βαραίνει και τα προστατεύει από την θερμότητα μέχρι τους 230oC.

Και πάμε σε αυτά για το πρόσωπο.....κάθε πρωί όλο το μήνα φορούσα την ΒΒ Cream της ESTEE LAUDER. Την είχα πάρει στο τέλος του καλοκαιριού και τώρα που ανοίγει ο καιρός και θέλω κάτι πιο ελαφρύ να έβγαλα από το "χρονοντούλαπο".Απλώνεται σαν νερό και είναι πολύ δροσερή.Μέτρια κάλυψη και έχει και spf 35 που το θεωρώ ιδανικό.

NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder....μια αγορά που έκανα αυτόν τον μήνα και έχω σκοπό να σας κάνω αναλυτικό review γιατί είναι το ιδανικό bronzer για όλες τις ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες.Ιδανικό για μένα τώρα το χειμώνα δηλαδή!!!

Ώρα για τα χείλη τώρα!!!Πρώτο και καλύτερο το REVLON Laquer Balm  που το είδατε στο BOOTS Haul, στην απόχρωση Furtatious.Ιδανικό για κάθε βραδινή έξοδο και το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ!!! Επόμενο αγαπημένο το Velvet Matte Lipstick από την GOLDEN ROSE στο νούμερα 09. Την εταιρία αυτή τώρα ξεκίνησα να την ανακαλύπτω και διστακτικά πήρα αυτό το κραγιόν γιατί είναι matte και λόγω ξηρών χειλιών τα φοβάμαι τα matte. Αυτό όμως το λάτρεψα γιατί παρότι το φορούσα συνέχεια...δεν μου ξέρανε καθόλου το χείλη!!!Τώρα θέλω να πάρω και άλλα από αυτή την σειρά. Το συνδύαζα με το  Lipliner Cute Pink της ESSENCE.

Δείτε και τα τρία.....

Και φυσικά το Lip Balm με πρόπολη από την APIVITA που είναι απίστευτα ενυδατικό και κατάφερε να αντικαταστήσει το αγαπημένο μου classic balm της Liposan.

Τελευταίο για το πρόσωπο η "ολονύχτια"μάσκα της ORIGINS Drink Up-Intensive που όλο και κάπου θα σας την έχω ξαναδείξει. Είχα ξεχάσει πόσο καλή ήταν και ξεκίνησα ξανά να την χρησιμοποιώ μία φορά την εβδομάδα το βράδυ. Μυρίζει ροδάκινο και το πρωί το δέρμα είναι σαν μωρού!Την λάτρεψα ξανά!!

Και δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στον πιο υπέροχο Μάρτη που είχα όλο το μήνα στο χέρι μου.Είναι τόσο υπέροχος που έχω σκοπό να τον κρατήσω στο χέρι μου και όταν φύγει ο Μάρτιος!Και φυσικά είναι χειροποίητος, δημιούργημα μιας πολύ δημιουργικής κυρίας, της κ. Άσπας Ψωμά-Κολοπτά που ανυπομονώ να ανεβάσει και άλλα πράγματα στο facebook. Έχω δει κάποια από κοντά και είναι υπέροχα!!!

Για το τέλος σας έχω δύο πράγματα που με απογοήτευσαν και δεν μπορούσα να μην τα μοιραστώ μαζί σας.
Το χειρότερο είναι το Lash//Brow Designer της CATRICE. Δεν μου άρεσε καθόλου καθώς δεν κάνει τίποτα. Το πήρα για τα φρύδια εγώ και πέρα ότι δεν τα κρατάει καθόλου σταθερά...δείτε πως έχει γίνει σε ούτε δύο εβδομάδες. Εντελώς χάλια!!

Και για αυτό που στεναχωρήθηκα περισσότερο είναι το Expert Face Brush από REAL TECHNIQUES. Με αυτό απλώνω όλα τα υγρά foundations και δυστυχώς έχει αρχίσει να μαδάει πολύ. Το έχω λιγότερο από χρόνο και απορώ γιατί. Πείτε μου αν το έχετε πάθει και εσείς!

Και κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος των αγαπημένων και μη του Μαρτίου. Πείτε μου τι αγαπήσατε εσείς αυτόν τον μήνα που τελειώνει...και αν έχουμε κοινά!!!

Φιλιά και να έχετε ένα υπέροχο σκ!!
Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου