Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Review: Emma Hardie Cleansing Balm

Άπειρο καιρό θέλω να σας μιλήσω για αυτό το προϊόν!Το τελευταίο διάστημα έχουν κάνει είσοδο στην αγορά τα cleansing balms. Ουσιαστικά, αποτελούν καθαριστικά πολύ απαλά που κατά την επαφή με το δέρμα και την θερμότητα από απαλή κρεμώδη μορφή μετατρέπονται σε λαδάκι και καθαρίζουν την επιδερμίδα.Το πρώτο τέτοιο καθαριστικό που δοκίμασα ήταν το Cleansing Balm από την Emma Hardie.

Το είχα πάρει πριν από περίπου ένα χρόνο από το feelunique και ήταν πολύ ακριβό.Η τιμή του ήταν στα 44 ευρώ,αλλά πιστέψτε με χαλάλι κάθε λεπτό που ξόδεψα. Οι χρήσεις του είναι δύο αρχικά. Πρώτον,ως καθαριστικό προσώπου και θέλει ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο και άμεσα μετατρέπεται σε λαδάκι. 

Δεύτερη χρήση είναι ως μάσκα προσώπου και πραγματικά είναι η καλύτερη ενυδατική μάσκα ever!Απλώνεις ένα λεπτό στρώμα και το αφήνεις για 10-15 λεπτά και μετά το δέρμα είναι σαν μωρού.
Λατρεύω επίσης την μυρωδιά του, είναι ακριβώς όπως η παλιά κολόνια "Μυρτώ" αν την θυμάστε. Λεμονάκι δηλαδή πολύ απαλό, που μένει στο δέρμα.

Λόγω τιμής το χρησιμοποιώ με φειδώ. Δηλαδή, δεν είναι το καθημερινό μου καθαριστικό αλλά μόνο όταν νοιώθω το δέρμα μου full αφυδατωμένο και όταν χρειάζομαι ένα βαθύ καθαρισμό. Το συστήνω απόλυτα για ξηρές και μεικτές επιδερμίδες, ενώ οι λιπαρές ίσως το αισθανθούν λίγο βαρύ καθώς αφήνει πίσω του ένα φιλμ ενυδάτωσης αλλά όχι την έντονη λαδίλα.

Αρνητικά του...πέρα από την πολύ ακριβή τιμή του φυσικά, είναι η συσκευασία του. Από την στιγμή που μου ήρθε είχαν τρέχει έλαια μέσα στην συσκευασία και δεν μου άρεσε καθόλου αυτό. 

Είναι το αγαπημένο μου cleasing balm μέχρι τώρα και είναι υπέροχο!Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο και αν ήταν καλό.

Πολλά φιλιά και περιμένω τα comments σας!!!Φιλια!
Πέλη!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου