Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

NYX Butter Gloss

Τα έχετε δει πολλές σε διάφορα αγαπημένα του μήνα και τα είδατε και πρόσφατα στις αγορές από το Beautyjoint. Είναι τα αγαπημένα μου butter gloss τον τελευταίο καιρό...και σας λέω για τα Butter Gloss της NYX.Αρχικά, έχουν βουτυρένια υφή όπως λέει και το όνομα τους και είναι πολύ ενυδατικά. Έχουν αρκετή καλή απόδοση χρώματος και φανταστική μυρωδιά.Η μυρωδιά τους είναι διαφορετική στο καθένα...αλλά παραμένει κάτι ανάμεσα σε καραμέλα και φράουλα!
Το μόνο αρνητικό που ίσως μπορώ να τους βρω είναι η διάρκεια τους, καθώς κρατάνε γύρω στις 2 ώρες μόνο.Τα έχω αγοράσει από ξένα site, και συγκεκριμένα από Beautyjoint και Cherryculture και κοστίζουν 5 δολλάρια δηλαδή μόλις 3,60 ευρώ.Φανταστική τιμή δηλαδή!!!Συνολικά από την εταιρία NUX κυκλοφορούν 22 αποχρώσεις...εγώ έχω τις εξής τέσσερις:
Aπό κάτω προς τα πάνω: Creme Brulee, Peaches and Cream, Cherry Cheese Cake, Strawberry Parfait
 Και θα μου πείτε αφού είσαι Θεσσαλονίκη γιατί δεν πας στο κατάστημα της NYX που υπάρχει?Ε όποτε έχω πάει εκεί....οι περισσότερες ωραίες αποχρώσεις έχουν τελειώσει.

Τα έχετε δοκιμάσει?Πείτε μου αν τα έχετε δοκιμάσει ή τι έχετε ακούσει για αυτά.

Φιλιααααα!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου