Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Top 10 Spring Lipsticks

Και ναι...η άνοιξη ήρθε, ακόμα και αν λένε πως θα έρθουν βροχές εμείς δεν πτοούμαστε και φοράμε τα έντονα και φωτεινά χρωματάκια στα κραγιόν μας.Πλέον έχω ήδη βάλει στην άκρη όλα τα σκούρα...μπορντό και όσα μου θυμίζουν χειμώνα!!!Μπορεί να τα αγάπησα...αλλαααααά....η ΑΝΟΙΞΗ είναι εδώ!
Πάμε να σας τα δείξω ένα ένα αλλά δεν θα σας τα πω με σειρά προτίμησης γιατί απλά τα λατρεύω όλα!
Πρώτα τα πιο κόκκινο-πορτοκαλί(από πάνω προς τα κάτω)
1) REVLON laquer balm "Furtatious"
Το είχατε δει στις αγορές από τα Boots και είναι ένα super έντονο κόκκινο-φουξ.
2) REVLON lip balm "Wild Watermelon"
Και αυτό από τις αγορές από Boots, είναι ένα λίγο πιο διακριτικό και ευκολοφόρετο κόκκινο-φουξ με μέτρια απόδοση χρώματος αλλά πολύ ενυδατικό.
3) MAC Sheen Supreme "Full Speed"
Ότι πιο ενυδατικό έχω δει σε κραγιόν της εταιρίας Mac και με απίστευτη έντονη απόδοση.Το είδατε και στο post με MAC lipstick collection και είναι ότι πιο υπέροχο έχω δει σε έντονο ροζ-πορτοκαλί.
4) AVON Color Trend "Coral you later"
Ένα καθαρό πορτοκαλί έντονο χρώμα(πιο καλοκαιρινό δεν πάει)που είναι τόσο σταθερό αλλά και λίγο ξηρό.Μου θυμίζει καλοκαιρινά βράδια!!!
5) MAC Creamsheen "Ravishing"
Ένα υπέροχο πορτοκαλί...το απόλυτο nude-πορτοκαλί κραγιόν που δεν έχω βρει κάποιο σαν αυτό και δεν το αλλάξω.
Και πάμε στα λίγο πιο ροζ-φουξ (πάλι από πάνω προς τα κάτω)
6) MILANI "Flamingo Pose"
Το απόλυτο dupe για το διάσημο impassioned της εταιρίας mac. Πολύ έντονο κραγιόν που όμως δείχνει υπέροχο.
7) GOLDEN ROSE Matte lipsticks No 09 
Είναι από την καινούρια matte σειρά της golden rose που σας είπα ήδη στα αγαπημένα και μη Μαρτίου πόσο μου αρέσει.(στην φωτογραφία φαίνεται λίγο προς πορτοκαλί ενώ είναι προς ροζ)
8) LANCOME Rouge in love 322M "Corail in love"
Πέρα από το υπέροχο όνομα έχει και φανταστική απόδοση και η υφή του είναι βουτυρένια. Ήταν δώρο σε περιοδικό το συγκεκριμένο γι'αυτό είναι σε travel size.
9) ESSENCE No 10 "Coton Candy"
Από την νέα μαύρη σειρά της essence που είναι με καλύτερη απόδοση. Μέτρια η απόδοση αλλά εξαιρετικό σαν χρώμα.
10) L'OREAL No 4 "Rose Mademoiselle"
Μια τυχαία αγορά που όμως βγήκε υπέροχη καθώς είναι ένα πολύ ωραίο ροζ-φουξ κραγιόν...με glossy αποτέλεσμα και αρκετά καλή διάρκεια.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου ανοιξιάτικα και φωτεινά κραγιόν που τα χρησιμοποιώ ήδη και μου φτιάχνουν την διάθεση. Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα ανοιξιάτικα κραγιόν στα σχόλια!

Φιλιά πολλά,
Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου