Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Tag: Τι έχω στο κομοδίνο μου?

Καλή εβδομάδα σε όλους και όλες!!!Πλησιάζει και το Πάσχα επιτέλους!!Και νομίζω ξέρετε καλά πόσο μου αρέσουν οι υπέροχες ιδέες στα tag...και ειδικά όταν προέρχονται από bloggers που αγαπώ όπως η Another Makeup World. Της είπα πως θα το κάνω αυτό το tag και είπα να μην χάσω χρόνο!!!

Για δείτε λοιπόν τι έχω στο κομοδίνο μου και χρησιμοποιώ καθημερινά.

BIOTEN Κρέμα χεριών αναδόμησης
Είναι με μέλι και έλαιο macadamia. Μυρίζει φυσικά υπέροχα και πολύ χαλαρωτικά γι'αυτό και την χρησιμοποιώ φανατικά τον τελευταίο καιρό.Είναι για πολύ ξηρά δέρματα και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση. Από τις αγαπημένες μου κρέμες χεριών και για την οικονομική τιμή της.

NUXE Reve de miel/ NEUTROGENA Lippen
Για το υπέροχο lip balm της NUXE σας έχω κάνει και αναλυτικό review post...τώρα έχει σχεδόν τελειώσει αυτό το βαζάκι αλλά σίγουρα θα το ξαναπάρω. Της NEUTROGENA δεν με έχει εντυπωσιάσει και το έχω μόνο για τις μέρες που θέλω ελαφριά ενυδάτωση και μου αρέσει που είναι σε stick.

AVON Moroccan Argan Oil
Μια πρόσφατη αγορά που έκανα και που λάτρεψα άμεσα. Είναι αρκετά παχύρρευστο και όταν το πρωτοδοκίμασα πίστευα πως θα βαρύνει πολύ τα μαλλιά μου. Αλλά καμία σχέση γιατί το κάνει τόσο τόσο απαλά..full ενυδατωμένα και μυρίζει και υπέροχα. Δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο....αν και είχα ακούσει τα καλύτερα από την Katerina M που το λατρεύει.

AZADE Caramel Body Spray
Σας είχα μιλήσει πολύ παλιά για αυτό το μυρωδάτο body spray. Δεν χορταίνω να το μυρίζω καθώς έχει την πιο υπέροχη μυρωδιά καραμέλας βουτύρου. Τελευταία λοιπόν, πέρα από το σώμα το βράδυ ψεκάζω με αυτό και το μαξιλάρι μου πριν κοιμηθώ και με χαλαρώνει απίστευτα πολύ. Και παρότι το ψεκάζω συνέχεια η στάθμη του δεν λέει να κατέβει. Το αγαπώ!!!

Σταγόνες ματιών
Στην άκρη δεξιά βλέπετε και κάτι σταγόνες ματιών που βάζω πρωί και βράδυ για ενυδάτωση στα μάτια και γιατί πρόσφατα είχα κάνει και μια επέμβαση leiser στα μάτια.

Να μου πείτε στα σχόλια ποια έχετε εσείς δίπλα στο κομοδίνο σας....

Καλή εβδομάδα να έχετε...φιλιά...Πέλη!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου